تعیین تکلیف حریم پل سوم بشار یاسوج و نحوه مدیریت ترافیک آن

در هفتمین نشست شورای ترافیک استان حریم پل سوم بشار یاسوج و نحوه مدیریت ترافیک آن تعیین تکلیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  گفت:بر اساس قانون راه و شهرسازی مسئولیت حفظ، نگهداری و نصب تابلو‌های هشدار دهنده در حریم این پل از سه راه نقاره خانه تا بعد از پل به سمت میدان انقلاب به عهده شهرداری یاسوج بوده و پلیس راهور هم باید این محور را به طور مستمر نظارت و کنترل کند.

فیلی همچنین بر ساماندهی تاکسی‌های درون شهری یاسوج و دکه‌های موجود در آن تاکید کرد و افزود:دستگاه‌های متولی نباید بدون اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح اقدام به صدور مجوز فعالیت برای رانندگان تاکسی مضاف بر ترافیک این شهر و راه اندازی دکه‌های جدید در این شهر بکنند.

وی اضافه کرد:روان سازی و کاهش معضل ترافیک در برخی محور‌های درون شهری یاسوج نیازمند همکاری و عزم جدی دستگاه‌های متولی است و باید در این زمینه بیش از پیش گام بردارند.

فیلی هرگونه ساخت و ساز در حریم راه‌ها ر ا ممنوع دانست و از شهرداری خواست تا از ساخت و ساز‌های غیرزمجاز در حریم راه‌ها جلوگیری کند.

سرهنگ پیوست جانشین رئیس پلیس راهور استان هم گفت:محور کمربندی یاسوج تا بعد از پل سوم بشار به سمت سه راهی نقاره خانه به علت ایمن نبودن روزانه در این محور تصادفاتی به وقوع می پیوندد که ضرورت دارد دستگاههای متولی هر چه سریعتر این محور را ایمن سازی کنند.

کناری فرماندار بویراحمد هم با بیان اینکه در حال حاضر بیش از بار ترافیکی شهر یاسوج تاکسی در این شهر فعالیت می‌کند گفت:بیش از ۴ هزار دستگاه تاکسی اعم از تاکسی‌های زرد رنگ، تاکسی بیسیم و تاکسی تلفنی در حال جابجایی مسافر هستند که مشکلات خاصی را در پی دارد و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/د

تعیین تکلیف حریم پل سوم بشار یاسوج و نحوه مدیریت ترافیک آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.