افتتاح نمایشگاه عمومی پژوهش در آشتیان

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی با استفاده عموم در شهر آشتیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نمایشگاه تحقیقی پژوهشی به مناسبت  هفته پژوهش در حوزه علمیه خواهران شهرستان آشتیان برای استفاده عموم افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل تحقیقات و پایان نامه های طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان آشتیان و کتاب ها و سی دی های آموزشی و قرآنی با تخفیفات ویژه در حوزه علمیه خواهران شهرستان است.

این نمایشگاه با هدف افزایش کتابخوانی و تحقیق و پژوهش در جامعه و آشنایی افراد با روش های پژوهش برپا شده است که با حضور مسئولان شهرستان و به دست حجت الاسلام آشتیانی موسس حوزه علمیه خواهران افتتاح شد.

در مراسمی هم که به همین مناسبت برگزار گردید و به تعدادی از طلاب جوایزی اهدا شد.

همچنین درس اخلاق مدیران با حضور حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه و جهان میرزایی فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان آشتیان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان در این جلسه با بیان اینکه غفلت، بی توجهی و بی خبری از امور خطرناکی است که ممکن است دامنگیر هر کسی شود و او را از سعادت دنیا و آخرت ساقط سازد گفت: همه مسئولان،باید یادشان باشد که در برابر مردم هم غفلت نداشته باشیم و برای انجام امور افرادی که به ما مراجعه می کنند خدا را به یاد داشته باشیم.

حجت الاسلام نیشابوری افزود: هنگامی که انسان از خدا و آخرت غافل شد، یقینا دچار قساوت قلب خواهد شد، امام باقر علیه السلام فرمود: از غفلت بپرهیز که مایه سنگدلی است و انسانی که از یاد حق غافل گشت و دچار قساوت قلب گردید، یقینا شیطان بر او مسلط خواهد شد،اما کسی که تقوا دارد و به یاد خدا است، خداوند حالتی در او ایجاد می کند که هنگام نفوذ شیطان، متوجه آن شده، خود را نجات می دهد.

نمایشگاه عمومی پژوهش در آشتیان


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.