پیش بینی بارش برف در مناطق سردسیر لرستان

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: همراه با فعالیت سامانه بارشی که از عصر دوشنبه استان را در برمی گیرد برای امشب و فردا در نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،راضیه پیله وران ،کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: همراه با فعالیت سامانه بارشی که از عصر دوشنبه استان را در برمی گیرد برای امشب و فردا در نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

راضیه پیله وران اظهار داشت: بارش باران از ظهر امروز در غرب و بتدریج از ساعات بعد از ظهر مناطق مرکزی و شرقی استان را در می‌گیرد بطوریکه شدت بارش‌ها در تمام نقاط استان برای امشب تا فردا صبح پیش بینی می‌شود.
وی افزود: میزان بارش‌ها در مناطق شمال غرب و غرب استان و مناطقی همچون نورآباد، پلدختر، کوهدشت و رومشکان و تا حدودی مرکز استان بیشتر است.
کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: با توجه به اینکه این سامانه بارشی همراه با کاهش دما است برای امشب و فردا در مناطق سردسیر استان همچون نورآباد، بروجرد، دورود و شول آباد بارش برف پیش بینی می‌شود.
پیله وران گفت: درگردنه‌های استان نیز کولاک برف را خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه از امروز بعداز ظهر در مناطق بادخیز استان شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود گفت: از فردا بعدازظهر بخصوص در شرق استان شاهد وزش باد شدید هستیم.
کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: همراه با فعالیت این سامانه بارشی شاهد کاهش دما‌های روزانه و در مناطق گرمسیر نیز رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام /ب

بارش برف در مناطق سردسیر لرستان پیش بینی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.