مدیر حوزه‌های علمیه خراسان شمالی مطرح کرد؛

صداوسیما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان شمالی گفت: صدا و سیما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام سالاری مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در نشست مدیرکل و شورای معاونان صدا وسیمای استان‏ با اشاره به نقش برجسته صداوسیما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: به تعبیر رهبر ‏معظم انقلاب ، صداوسیما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و مدیران و کارکنان ‏این نهاد ، سربازان و سرداران جنگ نرم هستند.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای معرفی کارشناسان علوم دینی برای استفاده در برنامه‌های متعدد صدا و سیما با هدف اشاعه دین و فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد.

حمید قربانی جم مدیرکل صدا وسیمای خراسان شمالی هم در این نشست با تبیین فعالیت‌های رسانه استانی بر ضرورت تقویت تعامل و ارتباط بین حوزه و صدا وسیما تاکید کرد و گفت: انتظار داریم علما و اساتید حوزوی برای ارتقای فرهنگ دینی ومعارفی بیش از گذشته با رسانه استانی در ارتباط باشند.

قربانی جم همچنین با اشاره به قرار گرفتن در چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: پیگیری منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری، تبیین مفاهیم دینی و اسلامی ، هدایتگری و روشنگری سیاسی و بصیرت افزایی و معرفی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب به ویژه به قشر جوان از مهم‌ترین رویکرد‌های شبکه استانی اترک است.

در این نشست مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی به همراه معاونان ، از نمایشگاه پژوهش ، فناوری و فن بازار در دانشگاه پیام نور بجنورد بازدید کردند.

انتهای پیام / ب 

نشست مدیرکل و معاونان صدا وسیمای خراسان شمالی با مدیر حوزه‌های علمیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.