آغاز اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در مازندران

طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا از صبح امروز در ۵۷ شهر مازندران آغاز شد.

 اصغر زاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی اقلام مرسوم این شب شامل شیرینی جات، میوه و تره بار، آجیل و خشکبار طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا از صبح امروز با حضور بازرسان این اداره کل آغاز شد.

وی افزود: ۲۰۰ بازرس در ۵۷ شهر استان با مراجعه به مراکز عرضه کننده این کالا‌ها و نظارت بر رعایت ضریب‌های سود خرده فروشی آنها، با واحد‌های متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

اصغر زاده گفت: این طرح با هدف نظارت بر واحد‌های عرضه کننده مربوطه با همکاری نیرو‌های بازرسی این سازمان و ماموران سازمان تعزیرات حکومتی مازندران در حال اجرا است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۴۶ هزار واحد صنفی در مازندران از آغاز امسال تا کنون مورد بازرسی قرارگرفت که منجر به تشکیل ۱۰ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تخلف شد.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را ۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و ارائه ندادن فاکتور بوده است.

اصغر زاده گفت: شهروندان در صورتی که مشکل یا تخلفی از واحد‌های صنفی در سطح استان مشاهده کردند با مراجعه به ادارات شهرستانی در ساعات اداری یا تماس با شماره ۱۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند سوژه مورد تخلف را با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم در صورت تایید تخلف اقدام شود.

انتهای پیام/آ

۲۶ آذرماه آغاز گشت‌های ویژه نظارت بر بازار شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار