آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان از فردا

طرح نظارت گشت‌های صنعت، معدن و تجارت بر بازار مازندران با ویژه ماه رمضان از فردا ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

حسین اصغرزاده رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از تشکیل ۱۰۰ تیم دو نفره در طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این گشت نظارتی تیم‌های اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری می‌کنند.

وی افزود:عمده فعالیت نظارتی ما و همکاران در طرح رمضان نظارت بر فعالیت واحد‌های نانوایی و عرضه کالا‌های پرمصرف مانند برنج، روغن، شکر، خرما، شیرینی و زولبیا بامیه، گوشت قرمز و میوه خواهد بود.

اصغرزاده گفت: شعب ثابت و سیار در همه شهرستان‌ها حضور دارند مردم در صورتی که مشکل یا تخلفی دیدن با مراجعه به ادارات شهرستانی در ساعات اداری یا تماس با شماره ۱۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند سوژه مورد تخلف را با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم در صورت تایید تخلف اقدام شود.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: بازرسی‌های انجام شده باهدف کنترل و نظارت، تنظیم بازار و حفظ حقوق شهروندی و هم، چون رعایت نرخ نامه، رعایت اصول بهداشتی، خدمات رسانی مطلوب بوده است.

مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: طرح نظارتی ویژه رمضان با ۱۲ گروه گشت‌های مشترک از ۲۲ اردیبهشت ماه در استان به منظور نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

آغاز طرح نظارتی گشت‌های صنعت، معدن و تجارت مازندران ویژه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار