برگزاری ۱۸ شب جشن رمضان در مازندران

جشن رمضان ۱۸ شب در ساری و شهرستان‌های استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی جعفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به برگزاری جشن رمضان ۱۸ شب در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: این جشن با همکاری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه همچون سال‌های گذشته طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این طرح مسئولان و خیران، با حضور در منزل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرارگرفته و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

نوروزی گفت: این نهاد در بخش‌های حمایتی و اجتماعی با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار کیسه همیان مولا بین اصناف و بازاریان باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حامی یابی برای خانواده‌های محسنین وایتام، از برنامه‌های این نهاد است.

وی گفت:جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری فطریه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
نوروزی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خیر ونوعدوست مازندران، افزود:مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند مراحم نقدی خود را با شماره گیری #۱*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: سال گذشته درمجموع برنامه‌های ماه رمضان مازندرانی‌های نیکوکار هشت میلیارد تومان کمک کردند.
انتهای پیام/آ

برگزاری جشن رمضان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.