۱۶ طرح عمرانی و خودکفایی در رامسر

۱۶ طرح عمرانی و خودکفایی در زمینه باغداری و دامداری در رامسر ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: ضمن دیدار و دلجویی با هفت خانوار تحت حمایت این نهاد در روستا‌های میج، کلایه، تمل و سپارده در منطقه محروم اشکورات رامسر، در جریان مشکلات خانوار‌ها قرار گرفت.

وی افزود: چهار طرح عمرانی و ۱۲ طرح خودکفایی در زمینه دامداری و باغداری که برای توسعه روستا و توانمند شدن مددجویان در منطقه ایجاد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر ظرفیت شورا‌ها برای توسعه اقتصادی منطقه، بهره‌مند شدن مددجویان از طرح‌های خود اشتغالی کمیته امداد، دوام و بقای طرح‌ها با همکاری شورا، ارتباط دوسویه وتعامل میان این نهاد وشورا‌ها گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود منطقه وشورا‌ها می‌توان مردم منطقه را به سوی توانمند شدن سوق داد و با شناسایی فرزندان مجرد و متاهل مددجوی مستعد، فرصت انجام فعالیت‌های اقتصادی وکشاورزی در منطقه فراهم کرد.

نوروزی افزود: هزار و ۳۰۸ خانوار در رامسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۱۶۰ خانوار در منطقه محروم اشکورات این شهرستان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح عمرانی و خودکفایی در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار