رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد مطرح کرد؛

لزوم همکاری شورای شهر و دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات و ارتقای مدیریت شهری بجنورد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بر تقویت ارتباط شورای شهر و دانشگاه‌ها برای ارتقای مدیریت شهری و رفع مشکلات تاکید شد.

لزوم همکاری شورای شهر و دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات و ارتقای مدیریت شهری بجنوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در نشست مشترک اعضای این شورا و روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی بر تقویت ارتباط این دو نهاد برای ارتقای مدیریت شهری و رفع مشکلات تاکید کرد.

حبیب صفرزاده رئیس دانشگاه فرهنگیان بجنورد هم با اشاره به ضرورت درآمدزایی شهرداری بجنورد گفت: اعضای شورا، محتاج سفر کردن هستند تا تجربه‌های امتحان شده شهر‌های نوین دنیا و ایران را ببینند. با نگاه سنتی مبتدیانه شهر بجنورد هیچ تغییر خاصی نخواهد کرد.

علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر بجنورد هم با اشاره به محرومیت‌ها و کمبود‌های دانشگاه‌های استان بر ماموریت گرایی و حذف رشته‌های غیرکاربردی تاکید کرد و گفت: آماده همکاری و هم افزایی با شورا در زمینه هایی  چون تشکیل اتاق فکر و ایده، آموزش کارکنان نهاد‌ها و ارگان ها ، ظرفیت کتابخانه و آزمایشگاه  کار مطالعاتی و نشریات دانشجویی هستیم.

قربانعلی رسام از دانشکده فنی و حرفه‌ای استان هم در این نشست گفت: مشکل ما  پر نشدن خلاء بین دانشگاه و حوزه اجراست و این در حالی است که ما دارنده مهارت هستیم و می‌توانیم به مدیریت شهر کمک کنیم.

رجبعلی وثوقی مطلق رئیس دانشگاه آزاد بحنورد ، ابوالفضل غدیری مقدم رئیس دانشگاه حکیمان بجنورد و حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی نماینده ، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان هم بر همکاری این دو نهاد تاکید کردند.

انتهای پیام / ب 

همکاری و هم افزایی شورای شهر و دانشگاه‌های خراسان شمالی

برچسب ها: شواری شهر ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.