به منظور پاسداشت صلح؛

پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سرباز صلح برگزار شد

پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سرباز صلح در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز ۲۶ آذر ۹۷ پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سرباز صلح به همت خانه سرباز صلح ایران به منظور پاسداشت صلح در برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه و محسن هاشمی رئیس شورای شهر حضور داشتند.

این کنگره همزمان با روز جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری با حضور کهنه‌سربازان، صلح گستران، هنرمندان و ورزشکاران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی کنگره بین‌المللی سربازان صلح، تجلیل از کهنه‌سربازان دوران دفاع مقدس،  رونمایی از کتاب صلح و سمن ، رونمایی از ثبت برند جهانی خانه سرباز صلح ایران ، نمایش آثار کاریکاتوریست‌های بین‌المللی با موضوع نفی خشونت و افراطی‌گری ، برگزاری پنل‌های تخصصی در موضوع‌های توسعه صلح و کارآفرینی و آموزش همگانی برای صلح و هنر برای صلح را از محورهای اصلی این همایش بوده است.

در این مراسم از سه تمبر یادبود استاد فریدون جنیدی فردوسی‌شناس، برند خانه سرباز صلح در سوئیس و کتاب سرباز صلح رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم از شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تجلیل و لوح تقدیری به محسن هاشمی اعطا شد و سپس از ۲۵ نفر کهنه‌سربازان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرباز ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار