نماینده ولی‌فقیه در سپاه عنوان کرد؛

رمز دوام انقلاب ولایت مداری مردم است

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:رمز استمراری و دوام انقلاب در چهار دهه گذشته چیزی جز ولایت‌مداری مردم نبوده است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوانازقم،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ظهر امروز در کارگاه توانمندسازی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج طلاب سراسر کشور گفت:در طول چهار دهه گذشته دینداران سکولار از قطار انقلاب جامانده و نتوانسته‌اند همراه با آرمان‌ها و اهداف مورد انتظار خود را همراه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان نتایج حاصل از خودسازی بیان کرد: طلاب باید با خودسازی، اخلاص و تقوای نفس در پی کسب علوم از منشأ فیض باشند، بخشی از علوم از طریق یادگیری قابل آموختن بوده اما بخشی دیگر با خودسازی قابل‌درک و فهم می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت خودسازی در بین طلاب اضافه کرد: حقیقت این بوده که مهم‌ترین امر در زمینه تأثیرگذاری و مباحث فرهنگی مسئله خودسازی و تقوای نفس است، سواد رسانه‌ای برای هر طلبه‌ای ضروری بوده اما آن چیزی که بیش از عوامل دیگر اثرگذار است مسئله خودسازی طلاب است.

حاجی صادقی با بیان ارزشمندی خدمت به مردم به‌ویژه در مقوله هدایت و راهبری صحیح جامعه عنوان کرد: خدمت به جان و روح مردم خدمتی بوده که نمی‌توان معادل بالاتری برای آن پیدا کرد، هدایت جامعه بهترین خدمتی بوده که یک طلبه می‌تواند در حق همنوعان خود انجام دهد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و برجسته‌ترین نعمتی که خداوند متعال به انسان عطا کرده نعمت دین و حرکت بر مسیر راستی و استواری تعالیم قطعی و یقین آلود دینی است، حقیقت این بوده که ماندگاری و دوام نظام ولایی باوجود انبوه دشمنی و توطئه‌های موجود بیشتر شبیه یک معجزه است، انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته هرگز متوقف نشده و همواره در مسیر پیشرفت و تکامل قدم برداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: رمز استمراری و دوام انقلاب در چهار دهه گذشته چیزی جز ولایت‌مداری مردم نبوده است، یکی از نقاط ضعف کشور عدم معرفی درست و صحیح جنگ تحمیلی به نسل جوان بوده که رزمندگان جبهه اسلام در آن برای حفظ و ثبات انقلاب هر نوع مقاومت و ایثارگری را به منصه ظهور گذاشتند.

حاجی صادقی تأکید کرد:در شرایط کنونی کشور آسیب‌شناسی انقلاب امری کاملاً ضروری است،در طول چهار دهه گذشته دینداران سکولار از قطار انقلاب جامانده و نتوانستند خود را با آرمان‌های اصیل انقلاب همراه کنند.

وی با اشاره به برخی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گذشته ابراز کرد: در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی هرگز مسیر توقف یا انحراف را طی نکرده و در بسیاری از مسائل نیز با مقاومت ملت ایران دشمن مجبور به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن از خواسته‌های نامشروع شده است.

انتهای پیام/ ح

انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته هرگز مسیر توقف یا انحراف را طی نکرده است

برچسب ها: سرویس سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار