برگزاری نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهریز

نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ادارت در شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهریز در نشست هم اندیشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در سالجاری باید نماد چهل در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمود داشته باشد و باید این نماد در خدمت به مردم تجلی بیشتری پیدا کند.

ایزدی افزود: باید به نسل جدید برای پاسداری از انقلاب و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی کتاب‌های جدید در کانون‌های مربوط به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

وی بیان کرد: بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پنج واحد مسکونی افتتاح و زمینه اشتغال ۴۰ نفر از روستاییان فراهم و از ۴۰ خانه مددجویی بازدید و ۱۴۰ بسته غذایی نیزدر بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

مسئولین ادارات پیشنهاد ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی را دادند که توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

اداره بنیاد مسکن و شهر سازی با ارائه خدمات فنی ومهندسی از قبیل: صدور پروانه روستایی، مقاوم سازی مسکن روستایی و به روز رسانی پرونده در کاهش هزینه‌ها به مردم بخصوص افراد روستایی و کم توان خدمات رسانی کند.

اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری سازمان تبلیغات به علت همزمان بودن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه در جوار امام زاده سید غیاث الدین نمایشگاهی در سالن این امام زاده با موضوع انقلاب و ایام فاطمیه برگزار می‌کند.

همچنین اداره بهزیستی شهرستان مهریز افتتاح چهار مهد کودک و چهار مرکز روزانه سالمندان و ارئه خدمات رایگان به همشهریان در این روز و مشاوره خانوادگس و تحصیلی به صورت نیم بها را از مهمترین برنامه‌های این اداره عنوان کرد.


انتهای پیام/ ا

ایجاد 400 فرصت شغلی در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.