آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هدف نظارت بر قیمت کالاهای مورد نیاز این شب در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با عنایت به نزدیکی شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا برای خرید کالاهای پر مصرف در مراسم یاد شده اعم از میوه، شیرینی و آجیل و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده از فضای بازار و افزایش غیر منطقی قیمت اقلام یاد شده متأثر از افزایش تقاضا، ضمن تشدید اقدامات نظارتی با همکاری دستگاه های ذیربط برای برگزاری گشت های مشترک، پایش مستمر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه کننده اقلام مزبور به منظور حصول اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته و در صورت احراز تخلف حسب مورد وفق قوانین و مقررات جاری اقدام مؤثر معمول خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف و سایر ارگانهای ذیربط در قالب گشت‌های مشترک در 2 نوبت صبح و عصر بر مراکز مشخص شده درسطح بازار، بر نحوه فروش اقلام مورد نیاز مردم شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و انواع شیرینی‌جات نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از مردم خواست، هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی و کم فروشی و ... در بازار را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان های تابعه گزارش دهند.

عاملی در ادامه افزود: در صورت وصول هرگونه شکایت در اسرع وقت نسبت به برخورد با واحد‌های متخلف صنفی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح نظارت بر نحوه فروش اقلام مورد نیاز مردم

برچسب ها: شب یلدا ، طرح نظارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار