سرهنگ صادقی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سارقان تلفن همراه شمال پایتخت دستگیر شدند/ کشف 5 تلفن همراه سرقتی از متهمان

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از شناسایی و دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده خیابان شریعتی خبر داد.

سارقان تلفن همراه شمال پایتخت دستگیر شدند/ کشف 5 تلفن همراه سرقتی در لحظه دستگیری متهمانسرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با مراجعه حضوری یک شهروند خانم به کلانتری برای ارائه گزارشی مبنی بر سرقت تلفن همراه وی در محدوده خیابان شریعتی، پرونده‎ای در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: شاکی پرونده در خصوص مشخصات ظاهری سارق به مأموران اعلام کرد که فردی جوان سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت NS آبی رنگ، اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده است.

سرهنگ صادقی پور تصریح کرد: با توجه به مشخصات اعلام شده توسط شاکی پرونده، مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران، در محدوده خیابان قلهک به یک موتورسیکلت NS آبی رنگ با دو راکب مشکوک شدند. راکبان موتورسیکلت نیز با مشاهده پلیس در خلاف جهت خیابان حرکت کردند و با ضربه زدن به خودرو مأموران گشت پلیس اقدام به فرار کردند.

وی افزود:در تعقیب و گریز پلیس، متهمان با یک عابرپیاده در حال گذر از خیابان برخورد و وی را مصدوم کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران با اشاره به دستگیری سارقان پس از گذشت دقایقی کوتاه از تعقیب و گریز آن‌ها، گفت: در بازرسی اولیه تعداد ۵ گوشی تلفن همراه از متهمان کشف و ضبط شد.

سرهنگ صادقی پور با اشاره به اینکه متهمان ۲۳ و ۲۴ ساله هستند، خاطرنشان کرد: هر دو متهم نسبت به سرقت در محدوده خیابان شریعتی اعتراف کردند و  پرونده جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار