باند تپل‌ها بعد از شلیک ۴ گلوله دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در خصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در بزرگراه امام علی (ع) و دستگیری موبایل قاپان شرق تهران خبر داد.

باند تپل‌ها بعد از شلیک ۴ گلوله دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شکایت شهروندان شرق تهران مبنی بر وقوع چند فقره موبایل قاپی، طرح برخورد با موبایل قاپان در دستور کار کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در جریان گشت زنی مأموران این کلانتری در محدوده خیابان رسالت به غرب، مأموران به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند، اما موتورسواران بدون توجه به دستور ایست پلیس از محدوده متواری شدند.

در ادامه تعقیب و گریز پلیس و موتورسواران، متهمان وارد محدوده بزرگراه امام علی (ع) شدند که پلیس برای توقف آن‌ها با رعایت قانون بکارگیری سلاح مجبور به تیراندازی شد.

در این حین ۴ تیر هوایی و ۴ تیر به موتورسیکلت شلیک شد که به دنبال آن، موتورسیکلت به علت اصابت گلوله در محدوده خیابان دماوند متوقف و موتورسواران دستگیر شدند.

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: دستگیرشدگان دو جوان ۲۰ و ۲۴ ساله و ساکن اسلام‌شهر بودند؛ این دو متهم دارای سوابق موبایل قاپی، زورگیری و شرارت بوده و حتی یکی از آن‌ها به جرم سرقت خودرو در زندان حضور داشت که سه ماه پیش آزاد شده بود.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام این مطلب که این سارقان با نام باند «تپل» در بین مالخران مشهور بودند، خاطرنشان کرد: سارقان تا این لحظه به ۳۰ فقره موبایل قاپی به ویژه درمقابل مجتمع‌های تجاری شرق تهران اعتراف کرده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
پیشنهاد میکنم به دست یا پای سارقان و زورگیرانی که از زندان ازاد میشوند دستگاهی نصب شود که محل انها را در سامانه ای ثبت شود ودر صورت اینکه در ان ساعات در ان محدوده سرقتی صورت گرفت ان افراد بعنوان مظنون بازجویی شوند
آخرین اخبار