جلالی: نقطه نظرات هیئت مدیره پیکان را قبول نکردم/ پیشنهادی برای مربیگری ندارم

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: اعضای هیئت مدیره نقطه نظراتی داشتند که من طبق اصول خود آنها را نپذیرفتم و از  پیکان جدا شدم.

مجید جلالی سرمربی سابق تیم پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل جدایی اش از این تیم اظهار کرد: من 3 جلسه با هیئت مدیره پیکان داشتم که در هر جلسه بیش از 3 ساعت مباحث زیادی مطرح شد اما با وجود اینکه طرفین خواستار ادامه همکاری با یکدیگر بودند،اعضای هیئت مدیره نقطه نظراتی داشتند که من طبق اصولی که دارم آنها را نپذیرفتم و از  پیکان جدا شدم.

جلالی درباره اینکه گفته می شود او با یکی از اعضای هیئت مدیره پیکان اختلاف داشته است، گفت: به هر حال یکسری از مطالب در جلسه هیئت مدیره پیکان مطرح شد که من مخالفت کردم و با توافق صورت گرفته از این تیم کنار رفتم.

 پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی می گیرد 

سرمربی سابق پیکان درباره بهترین گزینه برای هدایت این تیم گفت: من نمی توانم بگویم که بهترین گزینه برای پیکان کیست اما 2 ماه فرصت وجود دارد تا از پیکان یک تیم نو ساخته شود. همچنین با توجه به شناخت از بازیکنان پیکان باور دارم که این تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی می گیرد. جوانان خوبی در پیکان هستند و این بازیکنان جوان در دور برگشت می توانند به این تیم کمک کنند.همچنین شیعی مدیر باتجربه ای است و او به همراه اعضای هیئت مدیره می توانند تغییر و تحولاتی در پیکان ایجاد کنند.

مشکلی با مدیرعامل پیکان نداشتم 

جلالی درباره اینکه انتقاداتی به شیوه مدیریتی شیعی داشت، بیان کرد: به هر حال ما می توانستیم به تیم نساجی مازندران 5 گل بزنیم اما بر روی بازیکنان فشار زیادی بود و در نهایت در این بازی شکست خوردیم. من بعد از بازی بابت مصاحبه شیعی عصبانی بودم اما با او در این باره مفصل صحبت کردم. همچنین 2 سال و نیم با شیعی کار کردم و یکی از سال هایی بود که مشکلی با یکدیگر نداشتیم و هر کس وظایف خود را انجام می داد.

فشارهای زیادی از لحاظ روحی بر بازیکنان پیکان وجود دارد 

او درباره عملکرد پیکان در نیم فصل اول اظهار کرد: پیکان عملکرد خوبی در ابتدای لیگ برتر داشت اما نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد و نتایج خوبی در پایان بازی ها نگرفت. این تیم بازی های باکیفیتی ارائه کرد اما فشارهای زیاد بر روی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی باعث شد که نتایج درخشانی کسب نکنیم.

جلالی در پایان درباره اینکه پیشنهادی برای نیم فصل دوم داد، خاطر نشان کرد: پیشنهادی برای مربیگری در لیگ برتر ندارم و در حال بازسازی خود هستم. با وجود اینکه مسئولیتی در پیکان ندارم اما بازیهای این تیم را می بینم تا ایرادات تیم از لحاظ فنی را متوجه شوم.


بیشتر بخوانید: 

نفر: جلالی دوستانه از پیکان جدا شد

فرصت سوزی پیکانی‌ها در انتخاب سرمربی جدید

نیمکت بی ثبات تیم‌های لیگ برتر / ۱۶ تیم و ۸ تغییر تنها در نیم فصل!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار