معاون اطلاع‌رسانی دولت از صدا و سیما تشکر کرد

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس ‌جمهوری در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از پخش گزارشی با موضوع قاچاق سوخت قدردانی کرد.

معاون اطلاع‌رسانی دولت از صدا و سیما تشکر کردبه گزارش   حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس ‌جمهوری در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از پخش گزارش تحقیقی با موضوع قاچاق سوخت در بخش های خبری سیما قدردانی کرد و گفت: چنین گزارش‌هایی گمشده این روزهای فضای رسانه‌ای کشور است.

پرویز اسماعیلی در این نامه، شفافیت‌زایی، اصلاح سیاست های کلان، نظارت‌گستری و فسادستیزی را نتیجه عملکرد حرفه‌ای رسانه‌ها در کارکرد درست و اصیل خود دانست.
معاون دفتر رییس‌ جمهوری با اشاره به گزارش قاچاق سوخت در استان هرمزگان که توسط «سعید پرویزی» خبرنگار صدا وسیما در استان فارس تهیه و از بخش های خبری سراسری پخش شد، این گزارش را نمونه یک کار اثرگذار رسانه‌ای در راستای منافع مردم و نظام دانست و خطاب به علی‌عسکری نوشت: اینجانب بر خود واجب دانستم از جنابعالی، مجموعه رسانه ملی و خبرنگار محترم برای تهیه این گزارش سودمند، اثرگذار، جسورانه و حرفه‌ای تشکر کنم.

چنین گزارش‌هایی گمشده این روزهای فضای رسانه‌ای کشور است

این مقام مسئول تهیه چنین گزارش‌هایی را گمشده این روزهای فضای رسانه‌ای کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: این گزارش ها می‌تواند گامی سودمند در مسیر مقابله با شبه‌رسانه‌ها و مجاری نامعتبر اطلاع‌رسانی به شمار آید.
اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که اقدامات ارزشمند و حرفه‌ای اینچنینی در سطح رسانه ملی تکثیر شود و بیش از پیش شاهد اثرگذاری صدا و سیما در اقناع افکار عمومی داخلی و پیشبرد سیاست های اصولی نظام در عرصه بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار