پیامک‌های دریافتی 97/09/28

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4887...0911: سلام..عرض ادب و احترام..وقت شما بخیر بنده راننده استیجاری جهاد کشاورزی مازندران هستم، در این رابطه مطلع هستین؟! با وجود سختی کار و طی کردن مسیرهای طولانی که اغلب جاده های خاکی بین مزارع برای بازدیدهای میدانی می باشد،حقوق روزانه ما رانندگان مبلغ ۶۵ هزار تومان می باشد که حقوق یک ماه ۱۹۵۰۰۰۰ می شود، اما مبلغی که برای ما به صورت ماهیانه واریز می شود ۱۴۰۰۰۰۰ است، مابقی حقوق چه می شود؟؟؟ خواهشا پیگیر این موضوع شوید، با وجود افزایش هزینه ها واقعا درآمد رانندگان استیجاری ناچیز است..ممنون از لطفتون، در پناه حق

 

8804...0937: از شما عاجزانه خواهشمندیم به داد ما برسید خیابان اذر دو واقع در خیابان لطیف جباری بین شهر قدس و وردآورد تبدیل به حوض آب شده وما را دچار مشکلات زیادی کرده شهرداری شهر قدس اصلا رسیدگی نمی‌کند نامه نگاری زیاد شده متشکریم

 

5904...991: عرض سلام و خسته نباشید درخواست دارم پیگیری شود که چرا هیچ یک از شرکت های بیمه ،بیمه بدنه برای خودروی زانتیا انجام نمی‌دهند.آیا این عمل خلاف قانون نیست؟

 

8441...0938: خواهش میکنم یارانه ی رانندگان وانت بارهای بیمه شده تأمین اجتماعی راقطع نکنیدواقعأ مشکل داریم.خواهشأ پیگیری کنید.

 

2460...0915: عبداله آبادی ازنیشابور.ماجمعی ازکارگران شرکت رهاب بتن هیرادهستیم،که درمجتمع فولادخراسان رضوی مشغول به کارهستیم .این شرکت 7الی8ماه است که پول ماکارگران رانداده است کارشرکت هم که تمام شده است پول ماکارگران رانمیدن .رئیس شرکت هم به خاطر اینکه پول ندهند به نیشابور نمی‌آیند.ماپیش هرمسئولی می‌رویم جواب سربالا می‌دهند میگویند پیگیریم.لطفاخواهشمندیم پیگیری کنید.باتشکرجمعی ازکارگران شرکت رهاب بتن هیراد(رئیسان مهندس تواناوهمت)

 

3096...0914: پروژه سدسازی دهستان تیل ازتوابع شهرستان شبستر که جزء بدبختی نابودی هیچ ثمره ای نداشته وباعث ایجاد فاصله طبقاتی ومهاجرت و از بین رفتن کشاورزی دامداری چشمه ها چاهای عمیق شده است باتشکر

 

3863...0919: سلام استان کرمانشاه،شهرستان گیلان غرب،بخش سرمست،منطقه گواور،باداشتن ۱۶روستاوبیش از۵هزارنفرجمعیت،اینترنت که الان نیازاصلی هرشخص هست وحتی هنوزخط تلفن همراه هم ندارن وفقط یک خط همراه اول رومینگ دارن که باقطع برق قطع میشه،همه جاپیگیری کردیم چندین ساله ولی جوابی نمیدن.

 

 

5869...0912: سلام ازمسولین تاکسیرانی بپرسین چراطرح تاکسی‌های فرسوده متوقف شده نوسازی نمی‌شود.

 

0215...0915: لطفا بخاطرخدا پیگیری کنید تامعلوم شود چرا ماده 38 درمورد جانبازان حالت اشتغال بنیاد اعمال نمی‌شود پرنده اینجانب از 14ماه پیش یعنی آبان ماه 96 ثبت بنیادمرکز شده ولی از اجرا و اقدام خبری نیست، چرا؟؟؟

 

7309...0916: تو روخدا بگین سایت سهام عدالت را برای کساییکه سهام دارن ولی شماره شبا ثبت نکردن و سهامشون برگشت خورده باز کنند.

 

5145...0917:  در مورد وام‌های اشتغالزایی روستائیان و عشایر اگر قرار بود که انجام ندهند چرا اعلام کردند. یک روستایی و عشایر تا خودش را به شهر برساند و پرونده سازی کند کلی هزینه خرج می‌کند الان بعداز یک سال کسی جوابگو نیست.علی جمالی از هرمزگان.

 

4916...0913:  روستای اسلام آباد زیلایی از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی بالغ بر 300 نفر فاقد امکانات اولیه روستایی است و علیرغم پیگیری مستمر اهالی روستا طی ده سال اخیر جهت اخذ امتیاز دهیاری مسئولین ذیربط به این موضوع التفاتی ندارند لذا خواهشمندیم با تهیه گزارشی مستند . متشکریم

 

9260...0911: سلام خسته نباشید در یکی از روستاهای گیلان در شهر فومن به اسم گشت رودخان تقریبا هزار نفر جمعیت داره که دکل اینترنت نداره در این روستا ده‌ها دانشجو و دانش آموز هستن که نیاز شدید به اینترنت برای ادامه تحصیل دارن لطفا پیگیری کنید.


9210...0912: باسلام  شرکت ایران خودرو جاده مخصوص کرج پژو ۴۰۵ ثبت نام کردم حدود یک ماه از موقع تحویل ماشین گذشته اعتراض می‌کنیم قراردادمونو کنسل کردن خواهش عاجزانه داریم رسیدگی کنید

 

2593...0912: از سهامداران بانك شهر هستم كه متاسفانه به دليل عملكرد مديرانش خريد وفروش سهام نزديك به دو سال است در بورس اوراق بهادار امكان پذير نبوده ومتوقف می باشد .که این موضوع باعث ضرر و زیان سهامداران خرد شده است.


4086...0918: سلام آنهای که سهام عدالت ندارن چکار باید بکن.

 

9929...0915: با سلام و عرض خسته نباشید!36روز قبل خبری از قول جناب وزیر آموزش و پرورش در مورد تکمیل ظ ازطریق خبرگزاری شمامنتشر شدو به دنبال آن چندین هزار جوان را امیدوار کرد!امروز کارمندان وزارت آموزش و پرورش می گویند این کار شدنی نیست!ما باید چه کنیم!اگر شدنی نبود چرا به خبرنگاران اعلام شد!چرا دانشگاه فرهنگیان به راحتی تکمیل ظرفیت را اعلام می کند امّا برای آزمون استخدامی این امکان وجود ندارد؟؟؟لطفاًپیگیری نمایید

 

0579...905: مسولین میگن خودروها و موتورسیکلت‌های قول نامه ای میتوانند جهت کارت به پلیس + 10 پس چرا مراجعه میکنیم میگن ثبت نام قول نامه نداریم چرا؟؟؟؟

 

0172...0917: خداوکيلي تو رو خدا يه سري به بازارکاميون بزنيدقيمتا سربه فلک کشيده خواهش ميکنم پيگيري کنيد قيمت واقعي اعلام بشه خواهش ميکنم.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار