مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین؛

نبود همکاری بین دستگاهی مهمترین مشکل راه اندازی واحد‌های تولیدی

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: بزرگترین مشکل پیش رو برای راه اندازی واحد‌های تولیدی نیمه کاره در قزوین نبود همکاری بین دستگاهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری واحد‌های صنعتی گفت: بزرگترین مشکل پیش رو برای راه اندازی واحد‌های تولیدی نیمه کاره در قزوین نبود همکاری بین دستگاهی است که منجر به رها سازی پروژه‌ها به حالت نیمه کاره شده است.

علیخانی افزود: سرمایه زیادی صرف اجرای طرح‌های نیمه کاره شده است بنابراین باید با تکمیل این پروژه‌ها زمینه‌های جدیدی برای اشتغال و رونق اقتصادی در استان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: براساس دستور رئیس جمهوری تمام طرح‌های صنعتی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد باید در اسرع وقت تکمیل شوند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: با توجه به دستور مستقیم ریاست جمهوری و اولویت دار شدن تکمیل سه طرح صنعتی بزرگ در استان، باید برای تکمیل آن‌ها اقدام کرد و همچنین دلایل طولانی شدن احداث آن‌ها مشخص شود.

وی همچنین گفت: در صورت خارج بودن مصوبات طرح شده در نشست‌های استان از اختیارات مدیران استانی، این مشکلات در سطح کشوری مطرح و تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین یکی دیگر از مشکلات استان در رابطه با راه اندازی واحد‌های تولیدی، برق مورد نیاز آن‌ها است که امیدواریم این موضوع با تدبیر مسئولان کشوری هرچه زودتر حل شود.

در ادامه این جلسه به مشکلات راه اندازی سه واحد بزرگ تولیدی رسیدگی شد.

انتهای پیام/

نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری واحد‌های صنعتی در قزوین

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار