مدیر مجموعه خدمات ویژه شهروندی اصفهان گفت: خدمات ویژه شهروندی نخستین سامانه در کشور است که ارائه خدمات و کالا را با فناوری ترکیب کرده و برای مردم رفاه فراهم می کند.

 رضوانی  در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت : مجموعه خوش (خدمات ویژه شهروندی) پس از تجربه های موفق در ارائه خدمات نوین و به روز و همچنین پیشگامی در ارائه فناوری به مردم، قصد دارد برای چندمین بار این پیشگامی را حفظ کند و با راه اندازی خدمات ویژه شهروندی به صورت رسمی، نخستین سامانه ای در کشور  است که ارائه خدمات و کالا را با فناوری ترکیب کرده و برای مردم رفاه فراهم کند.  

وی با اشاره به  کلینیک خودرو رضوانی گفت :  به دلیل تنوع خودرو در کشور و تخصص مکانیک ها ، تعمیر کاران و همچنین وجود خدمات دیگری همچون صافکاری و نقاشی اتومبویل این مجموعه را از مجموعه های دیگر متمایز کرده است.

وی ادامه داد:تمامی خدمات مربوط به خودرو اعم از تعمیر، سرویس، فروش و غیره در این کلینیک خودرو انجام می شود و به نوعی  که همه نیازهای یک صاحب خودرو را رفع می کند.

وی در خصوص مجموعه جام دیجتال نیز گفت : مجموعه «جام دیجیتال» در یک محیط وسیع و به روز انواع بازی های رایانه ای و دیگر سرگرمی های به روز را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارد

 این کارآفرین با اشاره به اینکه  البته نرم افزاری هم برای یکپارچه سازی خدمات در فضای مجازی طراحی شده تا ارائه خدمات را تسهیل کند افزود: این سامانه باید با همکاری اصناف فعالیت کند تا ارائه خدمات قابل اعتماد شود.

شهروندان می توانند علاوه بر تماس از طریق وب سایت https://www.khosh.ir و یا اپلیکیشن خوش از امکانات مورد نیاز خود بهره  مند شوند.

انتهای پیام /س

ارائه خدمات ویژه به شهروندان اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.