کشف عتیقه جات در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقداری مواد مخدر و همچنین عتیقه جات مربوط به ادوار مختلف تاریخی در یکی از منازل شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : پس از دریافت گزارشی مبنی بر توزیع مواد مخدر در منزلی واقع در خیابان گذرنامه کرمانشاه، ماموران پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی وارد عمل شده و نسبت به بازرسی از محل مذکور اقدام کردند.

وی گفت : ماموران در حین بازرسی علاوه بر کشف مقداری مواد مخدر، ۳ قبضه اسلحه و مقداری عتیقه جات شامل سکه‌های قدیمی، اسناد خطی و زیور آلات با نگین قیمتی و بیش از ۱۰ رشته مهره سنگ‌های قیمتی که به صورت ماهرانه‌ای در منزل جاساز شده بود، کشف شد.

دلیری ادامه داد: با توجه به قدمت تاریخی اقلام مکشوفه هماهنگی لازم با اداره میراث فرهنگی استان جهت حضور کارسناسان باستان شناسی انجام و با تایید عتیقه بودن اقلام تاریخی کشف شده، پرونده‌ای در این خصوص نیز تشکیل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سبر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان در سطح محلات را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدراستان کرمانشاه اطلاع دهند .

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری متهم عتیقه جات در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.