عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر

تعدادی تصویر از گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1901F9T به تازگی در سازمان TENAA منتشر شده‌اند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان آن رسیده که بار دیگر شاهد حضور گوشی‌های میان‌رده شیائومی در بازار باشیم. شیائومی در اواخر ماه می با تولید سری Mi 8 خود، شروع به ارائه دستگاه‌های مجهز به طراحی ناچ کرد. این شرکت به تدریج با تولید Pocophone F1 و برخی از تلفن‌های Redmi 6 مهاجرت خود را از سوی طراحی‌های قدیمی به سمت طراحی ناچ آغاز کرد.

اکنون سر و کله یک گوشی جدید از شیائومی با شماره مدل M1901F9T در TENAA پیدا شده که دوربین سلفی آن در وسط بالای صفحه قرار دارد. این جایگاه دوربین سلفی به این معناست که ما قرار است از این شرکت چینی یک محصول با ناچ قطره‌ای ببینیم. چنانچه به شماره مدل این تلفن همراه نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که باید از سری Redmi 7 باشد. Redmi 7 ممکن است بهترین گوشی میان‌رده شیائومی باشد.

عکس‌های بهترین میان رده شیائومی، در سازمان TENAA منتشر شد +تصاویر

عکس‌هایی که از این تلفن همراه منتشر شده، به طور کلی یک طراحی معمولی اما به روز را به ما نشان می‌دهند. در این طراحی معمولی، دکمه‌ها در سمت راست و اسکنر اثر انگشت در پشت قرار دارد و در ضمن دوربین این تلفن همراه نیز دوگانه است. اطلاعات دیگری هم از این تلفن همراه فاش شده‌اند، اطلاعاتی مانند این که این تلفن هوشمند به باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۵.۸۴ اینچی مجهز است.

از سخت‌افزار این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما در این زمینه انتظار بالایی هم از خانواده Redmi X نداریم. فراموش نکنیم که این دستگاه عضو خانواده میان‌رده‌ شیائومی است و میان‌رده‌ها دارای سخت‌افزار بسیار قوی نیستند.

به طور کلی این مشخصات برای یک تلفن همراه میان‌رده اقتصادی کاملاً منطقی است. باید منتظر بمانیم تا شیائومی به طور رسمی از این میان‌رده خود رونمایی کند.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

منتشر شدن عکس‌ها Redmi 7 در سازمان TENAA

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار