هفته ششم لیگ برتر بسکتبال؛

چالش سخت ذوب آهن در خانه/ پتروشیمی به دنبال تداوم پیروزی

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران فردا (پنج شنبه) به هفته ششم خود می‌رسد.

چالش سخت ذوب آهن در خانه/ پتروشیمی به دنبال تداوم پیروزیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران فردا (پنچ شنبه) با برگزاری چهار مسابقه پیگیری خواهد شد که طی آن در حساس ترین بازی فصل دو تیم ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی بندرامام در اصفهان مقابل هم به میدان می روند.

تیم پتروشیمی بندر امام که در هفته های قبلی لیگ برتر 97 متحمل هیچ شکستی نشده و در تمام مسابقات خود به برتری رسیده است در این هفته چالشی سخت خواهد داشت. در هفته‌ای که باید به اصفهان سفر کرده و مقابل تیم ذوب آهن به میدان برود.

دیدار تیم ذوب آهن که از هدایت فرزاد کوهیان بهره می برد با تیم پتروشیمی بندر امام با هدایت مهران حاتمی ساعت 16 برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی های هفته چهارم در تهران و از ساعت 16 تیم نیروی زمینی به مصاف تیم آویژه صنعت خواهد رفت و پس از این مسابقه و از ساعت 18 تیم شیمیدر تهران در تالار بسکتبال آزادی میزبانی تیم شهرداری گرگان را بر عهده خواهد گرفت.

در دزفول تیم رعد پدافند این شهر از ساعت 16 به مصاف تیم نفت آبادان خواهد رفت تا جدال دو تیم خوزستانی را در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال شاهد باشیم.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان تا پایان هفته پنجم تیم های پتروشیمی، شیمیدر و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

** برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان - پتروشیمی بندرامام ( ساعت 16)

 نیروی زمینی تهران - آویژه صنعت مشهد (ساعت 16)

 شیمیدر تهران - شهرداری گرگان (ساعت 18)

رعد پدافند هوایی - صنعت نفت آبادان (ساعت 16)


بیشتر بخوانید:

داوودی: تیم ملی باید از حاشیه‌ها دور شود/ چالش سختی پیش روی ماست

شاهین‌طبع: نسبت به هیچ بازیکنی سوء نیت ندارم/ درباره موضوع ارسلان کاظمی سکوت می‌کنم

شکست خانگی گاز در تهران / شیرازی‌ها مغلوب میزبان شدند


انتهای پیام/

در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال چه خواهد گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار