مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران منتظر دریافت ۶۳۰ واگن جدید است تا با آن خطوط ۶ و ۷ مترو را راه‌اندازی و سایر خطوط را نیز تجهیز کند.

راه‌اندازی خطوط ۶ و ۷ در گرو رسیدن واگن‌های جدید قطاربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم «یلدای سپید» که امروز (چهارشنبه ۲۸ آذرماه) در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مترو تهران آماده برگزاری تمام مراسمات مذهبی و ملی است، چراکه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره به فکر رفاه و آسایش شهروندان بوده و هدف از برگزاری این مراسم‌ها دعوت و ترقیب بیشتر مردم به استفاده از مترو و کاهش آلودگی هوا است.

وی درباره تجهیزات و مناسب سازی مترو برای سالمندان و معلولان گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران برای استفاده بهتر معلولان و سالمندان از تمام ظرفیت‌های این ناوگان حمل و نقل عمومی، برنامه‌های خاصی را مد نظر دارد تا با مناسب سازی محیط مترو برای افراد کم توان، تردد آن‌ها را تسهیل کند، البته بخشی از این برنامه‌ها که مربوط به افراد نابینا است با سرعت بالاتری در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر از ۱۵۴ آسانسور مترو تنها ۲ دستگاه و از ۸۲۲ پله برقی تنها ۵ دستگاه معیوب هستند که البته سعی می‌کنیم تمام این مشکلات و نواقص را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش تعداد واگن‌های مترو خبر داد و گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران منتظر دریافت ۶۳۰ واگن جدید است تا با آن خطوط ۶ و ۷ مترو را راه‌اندازی و همچنین تعداد واگن‌های خطوط پر تردد را نیز افزایش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار