تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به کار خود پایان داد.

تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی ضمن تشکر از استقبال پرشور مردم جنوب کرمان از این جشنواره ملی اسامی برگزیدگان جشنواره را اعلام کرد.

اسحاقی گفت :در بخش طراحی بروشور با در نظر گرفتن عناصر گرافیکی و محتوای اطلاعات درونی بروشورهای نمایش حاضر در جشنواره از مهدی اسدی تبار، طراح بروشور نمایش مزرعه آفتابگردان از کرمانشاه، حسین عسکریان نمایش زائری با دستان بسته از بروجرد وسعیده عبداللهی نمایش کفتر به شرط چاقو از دهلران ایلام با اهدای لوح تقدیر شد.

وی افزود: در بخش موسیقی با توجه به ساخت و آهنگ سازی و تناسب انتخاب موسیقی در ایجاد فضاسازی های مناسب مذهبی مشترکا از علی قاسمی و احمد جعفری آهنگسازان نمایش های رهایی از تهران و قدرت برموز نمایش طراده از جنوب کرمان شهرستان جیرفت با اهدا لوح و جایزه نقدی تقدیر و محمد نادری برگزیده تندیس از استان البرز، کرج آهنگساز نمایش منذور با عنوان برگزیده این بخش دیپلم افتخار و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

وی گفت:در بخش طراحی فضا مشترکا از امیر رجب پور از قزوین و هومن میر معنوی از رشت تقدیر شد و ملیحه دهقانی از البرز برگزیده این بخش شد .

اسحاقی افزود:در بخش بازیگری زن از دو بازیگر نونهال الیسا کلهر از قزوین و آریانا عفت طلب از رشت تقدیر شد و همچنین از متین زاوشی از قزوین و طوبی رحمانی از رشت تقدیر به عمل آمد مرجان قاسمی از دهلران ایلام و ساغر کیخا از زاهدان رتبه سوم را کسب کردند. آرزو جعفری از جیرفت و مارال ایزد بخش از تهران رتبه دوم شدند و دلارام ترکی از تهران و حسنا قبادی از ایلام رتبه اول و برگزیده این بخش شدند.

حسین اسحاقی تصریح کرد: در بخش بازیگری مرد از مرتضی اسدی از کرمانشاه و مهدی حبیبی از تهران به جهت عروسک گردانی تقدیر شد و احمد جعفری از تهران ، میثم سرآبادانی از مرکزی و اکبر نظری از قزوین سوم شدند و مالک آبسالان از ایلام ، سید پویا امامی از کرج مشترکا رتبه دم بازیگری مرد را کسب کردند و مصطفی کولیوندی از دهلران ایلام و بهمن صفر زاده از تهران برگزیده بازیگری مرد جشنواره شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:در بخش طرح و ایده از سعید خیراللهی از ایلام تقدیر و هومن میر معنوی از رشت سوم، مسعود براهیمی از تهران دوم و سعید بادینی از زاهدان به عنوان نفر اول برگزیده این بخش اعلام شد.

اسحاقی گفت:در بخش کارگردانی از احمد جعفری، مارال ایزد بخش و امیر رجب پور تقدیر شد.سعید بادینی از زاهدان سوم، مسعود براهیمی از تهران دوم و پژمان شاهوردی از بروجرد به عنوان نفر برگزیده این بخش معرفی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تشکر و قدردانی از داوران جشنواره گفت:اردشیر صالح پور، سیروس همتی، علی محمد رادمنش و سامان خلیلیان مسئولیت داوری نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی را عهده دار بودند.

وی افزود: از نفرات اول جشنواره با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد. از نفرات قابل تقدیر، دوم و سوم با دریافت جایزه نقدی و اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

یاد آور می شود:اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان با حضور قائم مقام بنیاد بین المللی امام رضا (ع)،مدیر عامل انجمن های نمایشی خانه تئاتر ایران و مسئولان ادارات و نهاد های شهرستانی و استانی ،مردم جنوب کرمان و خانواده معظم شهدا در سالن سینما شوباد کهنوج برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار