معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

محله‌های پر‌خطر و پر‌مصرف مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد کنترل شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محله‌های پاتوق و پر مصرف مواد مخدر با جدیت کنترل و نظارت می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سیدمحمد‌کاظم نظری در هشتمین نشست‌ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمدگفت: محله‌های پرخطر در زمینه مواد مخدر شناسایی شده و تلاش بر این است تا کنترل و پیشگیری به مفهوم واقعی آن با اقدامات لازم و پیگیری جدی در مناطق آلوده اجرایی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به مسئله کیفی سازی مراکز ترک اعتیاد، کمپ‌ها و مسئله درمان معتادان تاکید کرد و افزود: در حوزه فرهنگی هم به برنامه‌های پیشگیرانه از سوی متولیان امر توجه جدی شود.

نظری ابراز کرد: باید تلاش کرد تا افرد معتاد به سمت ترک و درمان بروند و موفق شوند تا محیط کوچه، محله، شهر، همسایه‌ها، دوستان، افراد فامیل و جامعه دچار نابسامانی خاصی به لحاظ اجتماعی، رفتاری، اخلاقی در چنین محله‌هایی نشوند.
وی بیان کرد: بنابراین باید از وجود چنین محله‌هایی آگاهی کامل داشته باشیم تا اگر به هر دلیلی خانواده ناچار به زندگی در چنین محله‌هایی است بیش از حد مراقب و مواظب فرزندان و افراد خانواده خود باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاظرنشان کرد: محله‌هایی از مناطق گردشگری بلاد شاپور یا دهدشت قدیم برای جلوگیری از قرار گرفتن پاتوق افراد معتاد محصور شود.

انتهای پیام/غ

شناسایی محله های عرضه مواد مخدر

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.