فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه:

شناسایی خرده فروشان مواد مخدر در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با هماهنگی شبکه بهداشت نیز یک واحد عطاری که داروهای مخدر می فروخت پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  فرماندار کهگیلویه در نشست های شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به اینکه سن اعتیاد پایین آمده و تنوع مواد مخدر بیشتر شده باید آگاهی بخشی به خانواده و جوانان نیز بیشتر شود.

جعفر نیکبخت افزود: یکی از بهترین راههای پیشگیری و درمان اعتیاد در جامعه برگزاری کلاس های انجمن معتادان گم نام است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای حمایت و همکاری با این انجمن انجام دهند.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان سعی کنند مکان مناسبی را برای برگزاری کلاس های آموزشی در اختیار آن ها قرار دهند.

نیکبخت بازرسی مشترک نیروی انتظامی و شبکه بهداشت از عطاری ها را ضروری خواند و گفت: در برخی عطاری ها تخم خشخاش و شاهدانه توزیع می شود که باید با این مسئله برخورد شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن زمان کشت خشخاش و شاهدانه که هم در منابع طبیعی و گلخانه ها پیدا می شود،ضروری است ادارات جهاد کشاورزی، امور عشایر و منابع طبیعی مکان های مشکوک را شناسایی کنند.

نیکبخت گفت: مسئولان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت باید کتابچه ای  شامل شناسایی انواع مواد مخدر و عوارض آن تهیه و بین دانش آموزان و خانواده های آنان برای آگاهی بخشی بیشتر توزیع کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بیشترین مشکل شهرستان و بخش ها وجود خرده فروشان مواد مخدر است گفت: خرده فروشانی را شناسایی کردیم که برای خودشان دژی ساختند که هیچ راه نفوذی نداشت، به خانه ای بدون سکنه که تنها برای فروش مواد بود، ورود کردیم 250 گرم ماری جوآنا،حشیش،شربت متادون کشف شد.

جهان دیماز افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت نیز یک واحد عطاری که داروهای مخدر می فروخت پلمپ شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه عنوان کرد:طی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهر نیز یک کیلوگرم تریاک،بیش از 10 گرم سوخته تریاک،حشیش کشف و 20 نفر دستگیر شدند که برخی به دستگاه قضا معرفی و برخی به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

دیماز با اشاره به اینکه بیشتر جرائم سرقت از سوی افراد معتاد است گفت: فردی معتاد را دستگیر کردیم که به 72 سرقت درون خودرویی اعتراف کرد.

 انتهای پیام/غ

سارقان درون خودرو در دهدشت

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.