گوشی‌های جدید سونی، تاییدیه لازم برای عرضه به بازار جهانی را دریافت کردند

پس از فاش شدند اطلاعات سه گوشی جدید سونی با نام‌های Xperia XA3، XA3 Ultra و Xperia L3 اکنون این سه محصول در روسیه پیش از رونمایی، تاییدیه خود را دریافت کردند.

نسل بعدی گوشی‌های سونی گواهی خود را از روسیه دریافت کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که دیگر سری گوشی‌های Xperia L2 و Xperia XA2 حدودا یک ساله شده‌اند، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که سونی، نسل بعدی گوشی‌های خود را آماده کند.

اطلاعات این گوشی‌های جدید که قرار است با نام‌های Xperia XA3 ، XA3 Ultra و Xperia L3 عرضه شوند، در ابتدای ماه اکتبر فاش شد. البته پس از فاش شدن این اطلاعات، سونی هیچ کدام از آن‌ها را تایید نکرد. اما به نظر می‌رسد این سه تلفن همراه با شماره مدل‌های I4113, I4213 و I4312 در روسیه تاییدیه گرفته‌اند.

فهرستی که از این سه گوشی تهیه شده است، اطلاعات خاصی به ما نمی‌دهد اما تا آن جا که ما می‌دانیم هر سه آن‌ها، سر وقت رونمایی می‌شوند. اگر این شرکت به برنامه زمانی رونمایی تلفن‌های همراه خود پایبند باشد، باید گوشی‌های جدید Xperia اوایل ماه ژانویه در CES 2019 برای اولین بار نمایش داده شوند.

نسل بعدی گوشی‌های سونی گواهی خود را از روسیه دریافت کردند

از آن جایی که هر کدام از این سه تلفن هوشمند برای کاربران مختلف طراحی شده است، حتما ویژگی‌های داخل آن‌ها با هم متفاوت است. البته بعضی ویژگی‌های این سه تلفن هوشمند، مشترک هستند. یکی از ویژگی‌های مشترک این است که صفحه نمایشگرهای هر سه گوشی دارای نسبت 18:9 هستند. ویژگی بعدی نیز به اسکنر اثر انگشت مربوط است. در هر سه تلفن هوشمند، این اسکنر در کنار دوربین قرار دارند. علاوه بر این، در رابطه با سیستم عامل نیز انتظار می‌رود که برای همه آن‌ها از اندروید پای (Pie) استفاده شود. در ضمن این سه تلفن همراه، اولین مدل‌های سونی هستند که دوربین دوگانه دارند.

قیمت و تاریخ عرضه این سه تلفن‌ هوشمند هنوز نامشخص است. با این وجود ما احتمال می‌دهیم این مدل‌های میان رده با دو پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia XZ4 و Xperia XZ4 Compact همراه باشند.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

سری جدید گوشی‌های سونی تاییدیه گرفته‌اند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار