حجت الاسلام ابوترابی فرد:

جامعه نیازمند نگاه قرآنی است/دغدغه آیت الله حائری سعادت مردم بود

امام جمعه موقت تهران گفت: دغدغه مرحوم آیت الله حائری شیرازی اتحاد و همدلی جامعه با استفاده از نگاه قرآنی بود.

جامعه نیازمند نگاه قرآنی است/دغدغه آیت الله حائری سعادت مردم بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در همایش ملی تبعین ابعاد شخصیتی آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اخلاق سیاسی این عالم ربانی، گفت: مرحوم آیت الله حائری شخصیتی عقلگرا و سیاست مداری منصف بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند نگاه قرآنی است، افزود: دین، جامعه را با هم پیوند می‌زند و آیت الله حائری  با تمام وجود دغدغه سعادت مردم را داشت.

حجت الاسلام ابوترابی تاکید کرد: از ویژگی‌های اخلاق این عالم ربانی این بود که صفات نیک و شایسته افراد را رصد و برجسته میکرد و این رفتار قرآنی است.

وی تاکید کرد: اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و الگو‌های اخلاقی و دینی است که در اوج وحدت و جامعه قرار دارد و نگاه مطلوب ما آیت الله حائری است و باید در این راستا قله را دید و به سوی ان حرکت کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تمامی اتفاقات در مباحث سیاسی ضرر ندارد، گفت: انتخاب و روی کار آمد رئیس جمهور آمریکا حرکتی بود که به ضرر مردم آمریکا است و رفتارهای او برای آمریکا باعث مشکل می شود.
انتهای پیام/م

همایش ملی تبعین ابعاد شخصیتی آیت الله حائری شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار