حسینی: مسابقات جهانی تکواندو میدان بزرگ و سختی است

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: مسابقات قهرمانی جهان تکواندو میدان بزرگ و سختی است و برای کسب مدال آن باید تلاش مضاعف کرد.

حسینی: مسابقات جهانی تکواندو میدان بزرگ و سختی استملیکا میر حسینی ملی پوش تکواندو بانوان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پیش از این یک بار در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کردم و تجربه حضور در این مسابقات را دارم. رقابت های قهرمانی جهان میدان بزرگ و سختی است و برای کسب مدال آن باید تلاش مضاعف کرد.

او ادامه داد: در وزن منهای 73 کیلوگرم مبارزه می کنم که حریفان جدی در این وزن حضور دارند و اگر بتوانم در انتخابی دوم تیم ملی هم عملکرد لازم را داشته باشم و در تیم بمانم به طور حتم تا شروع مسابقات جهانی تلاش و تمرین خواهم کرد چرا که مدال این رقابت ها ارزش بالایی دارد و از امتیاز زیادی برخوردار است.

ملی پوش تکواندو بانوان عنوان کرد: امیدوارم که به هدفی که در رقابت های جهانی منچستر دارم برسم چرا که مدال طلای قهرمانی جهان 120 امتیز دارد و تکواندوکاری که بتواند این مدال را بدست آورد مسیر صعودش به المپیک 2020 توکیو بسیار راحت تر خواهد بود و من امیدوارم ملی پوشان ما با کسب مدال طلا راه خود را برای رسیدن به المپیک هموار کنند.

میر حسینی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان بیان کرد: سطح مسابقات انتخابی بالا بود و تمام تکواندوکاران برای رسیدن به اردوی تیم ملی تلاش کردند و مسئولان فدراسیون نیز بهترین داروان را برای این رقابت ها انتخاب کردند تا بانوان هوگوپوش نگرانی از بابت امتیاز گیری در زمان مبارزه نداشته باشند.


بیشتر بخوانید:

مدال طلا بر گردن مردانی/ پاداش ۷۰ هزار دلاری به تکواندوکار ایرانی رسید

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو


انتهای پیام/

اطهارات میرحسینی درباره تیم ملی تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار