کمک ۴۶۶ میلیونی اعضای صندوق خیران بسیج نیروگاه نکا به نیازمندان

اعضاء صندوق خیرین بسیج نیروگاه شهیدسلیمی نکا در از آغاز امسال تاکنون بیش از ۴۶۶ میلیون ریال به اقشار نیازمند جامعه کمک کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عمادی رییس روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: اعضاء صندوق خیرین بسیج نیروگاه شهیدسلیمی نکا در از آغاز امسال تاکنون بیش از ۴۶۶ میلیون ریال به اقشار نیازمند جامعه کمک کردند.
وی افزود: از این میزان ۱۵۹ میلیون ریال به صورت نقدی و عموماً در زمینه درمان بیماری و ۳۰ میلیون ریال در قالب بسته‌های عیدانه، در مجموع به ۱۰۹ خانواده نیازمند در شهرستان‌های قائمشهر، ساری، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه پرداخت شد.

رییس روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: این صندوق از چند سال گذشته حمایت از ۱۰ کودک یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را در پوشش طرح اکرام ایتام قبول کردند که در این مدت ۵۵ میلیون ریال به این حساب اختصاص یافته است.

عمادی افزود: در همین مدت علاوه بر حضور فعال تعدادی از کارکنان نیروگاه در جمع گروه‌های امدادرسان و جهادی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، محموله‌هایی شامل: بخاری برقی، اجاق گاز، نایلون، موکت، پتو، لوازم بهداشتی، مواد شوینده و لباس گرم به ارزش بیش از ۲۲ میلیون و دویست هزار ریال به مناطق زلزله زده حمل و با هماهنگی اداره کل هلال احمر و استانداری کرمانشاه در بین حادثه دیدگان توزیع شد.
انتهای پیام/آ

اعضاي صندوق خيران بسيج نيروگاه نكا به نيازمندان کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.