استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سیستم ناوبری فرودگاه یاسوج در تراز استانداردهای کشور است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرودگاه یاسوج از نظر آسفالت، باند فرودگاه، سیستم ناوبری و سایر موارد یکی از فرودگاه‌های استاندارد و درجه یک کشور است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از سانحه سقوط هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی آسمان در 29 بهمن‌ماه سال گذشته، پروازهای فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام شد که بعد از مدتی به دلیل خارجی بودن کادر پروازی، این پروازها نیز متوقف شد.

وی افزود: هم‌اکنون در حال رایزنی با برخی ایرلان‌ها از جمله ایران ایر و قشم ایر برای از سر گیری پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی مجدد پروازها در این استان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با برخی شایعات مبنی بر ناامن بودن فرودگاه یاسوج، گفت: فرودگاه یاسوج از نظر آسفالت، باند فرودگاه، سیستم ناوبری و سایر موارد یکی از فرودگاه‌های استاندارد و درجه یک کشور است.

احمدی از تغییر مسیر پرواز تهران-یاسوج خبر داد و عنوان کرد: به دنبال ایجاد کریدوری امن و جدید از سمت اصفهان– نجف آباد و پاتاوه هستیم که باید مطالعات آن به صورت ویژه انجام شود.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج ظرفیت‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بی‌نظیری دارد که گردشگران برای استفاده از این مواهب خدادادی و حضور در این استان نیاز به مسافرت آسان و بدون دردسر با هواپیما دارند.

انتهای پیام/د

راه اندازی فرودگاه یاسوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.