جشن تولد یلدایی با طعم مهربانی

 جشن تولد یلدایی برای نیازمندان سه شهر مازندران برگزار شد.

احمد سعادت معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جشن تولد ۶۰ نفر از ایتام تحت حمایت شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت با مشارکت خیران و حامیان برگزار شد.

وی افزود: این جشن که با عنوان جشن تولد یلدایی با طعم مهربانی برگزار شد، ایتام تحت حمایت با شوق وصف ناشدنی در کنار حامیان و خیران لحظات شادی را سپری کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه این نهاد تلاش می‌کند تا با ارائه طرح‌های مختلف بتواند زمینه مشارکت مردم نیکوکار را در کمک به نیازمندان و محرومان فراهم سازد، گفت: حامیان و خیّران نیک اندیش مازندرانی همواره اقدامات وحمایت‌های اثربخش خود را برای رفع مشکلات ایتام در بخش‌هایی مانند، ازدواج، تحصیل، ساخت وتعمیرات مسکن ارائه می‌دهند.

سعادت با قدردانی از همراهی مردم نوعدوست و حامیان مازندرانی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۰۰۲۹*۷۴۱*از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، به کمیته امداد برای خدمت رسانی بهتر به ایتام یاری رسانند.

انتهای پیام/ م

برپایی جشن یلدا برای مددجویان شهر‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.