قنبرپور: حضور انصاری در تیم خوب است/ امیدوارم با حضور بازیکنان جدید در نیم فصل دوم موفق شویم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: انصاری که کنار تیم باشد، از لحاظ روحی و روانی برای خودش و اعضای تیم خوب است و فکر نمی‌کنم از فهرست تیم خارج شود.  

مصطفی قنبرپور،مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت محمد انصاری پس از عمل جراحی بیان کرد: با محمد انصاری هر یک شب در میان صحبت می کنم و پس از عمل جراحی که انجام داد، نیاز است تا استراحت کند. پس از چند روز تعطیلات به تیم اضافه می شود، البته زیرنظر پزشکان و مربیان بدنساز کار خواهد کرد تا بتواند مانند ماهینی کارهای ابتدایی را آغاز کند.

او افزود: انصاری که کنار تیم باشد، از لحاظ روحی و روانی برای خودش و اعضای تیم خوب است و فکر نمی کنم از فهرست تیم خارج شود. 

قنبرپور در مورد برگزاری بازی پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: دیدار خوبی با تیم پیشکسوتان باشگاه داشتیم و درست زمانی این بازی برگزار شد که اعضای تیم پس از آن راهی تعطیلات شدند و  به طور قطع کمک زیادی به ما کرد. مسابقه بزرگان پرسپولیس و جوان های تیم، شور و شوق زیادی را بین هواداران برگزار کرده بود و ریکاوری خوبی برای تیم ما بود. 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: برانکو، سرمربی تیم هم از برگزاری این مسابقه ابراز رضایت کرد و حضور بزرگانی همچون علی پروین، جاسمیان و عباس کارگر سبب شد تا تجدید خاطره ای شود و کار خیلی قشنگی بود. امیدوارم این موضوع سبب ایجاد انرژی زیاد بین بازیکنان شود تا با بازیکنان جدیدی که در نیم فصل دوم اضافه می شوند، بتوانیم در دور دوم لیگ فوتبال زیباتری بازی کنیم و موفق شویم.

گفتنی است، پرسپولیس تاکنون سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری را جذب کرده و در صدد است تا 3 بازیکن دیگر  در پست های دفاع میانی، دفاع چپ و مهاجم به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید:

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

اعتصاب در پرسپولیس شکسته شد


انتهای پیام/

اظهارات قنبرپور درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار