کمک ۲۶۰ میلیونی خیران گرمابی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد گرماب گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۲۶۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

کمک ۲۶۰ میلیونی خیران گرمابی به نیازمندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسینعلی پاکنژاد رئیس کمیته امداد گرماب بابیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز شناسایی‌شده در بین جامعه هدف این نهاد شکل‌گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آن‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره گرماب ۱۵۶ یتیم و فرزند محسنین را تحت حمایت دارد گفت:۷۱۴ حامی حمایت این ایتام را بر عهده دارند و در ۸ ماهه امسال بیش از ۲۶۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

رئیس اداره گرماب همچنین از توزیع لباس گرم به ارزش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و گوشت به ارزش یک میلیون تومان توسط حامیان خبر داد و افزود: خیران گرمابی با خرید لباس گرم و گوشت آن‌ها را بین خانواده‌های ایتام تقسیم کردند.

پاکنژاد با اشاره به اینکه در کنار توجه به توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد، ارائه خدمات فوری و اورژانسی به‌منظور رفع نیاز‌های ضروری مددجویان تحت حمایت این نهاد در اولویت قرار دارد، افزود: هم‌زمان با فصل سرما ۳۰ دستگاه بخاری گازسوز از سوی حامیان طرح اکرام گرماب برای خانواده‌های ایتام و محسنین تهیه و توزیع شد.
 
انتهای پیام/ن
 

خیران گرمابی با خرید لباس گرم و گوشت آن‌ها را بین خانواده‌های ایتام تقسیم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.