انعقاد 42 تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ودستگاه های استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت : به منظور استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف وتسریع در امر فقر زدایی 42 تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ودستگاههای استان منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خحبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان رویکرد حوزه بازرسی مرکز را کمک وتبدیل تهدیدها به فرصت ها وضعف ها به قوتها بیان کرد وگفت:خود مراقبتی و وجدان بیدار و آگاه می تواند انسان را به سمت حیات طیب هدایت کند.

وی رویکرد استان را چابک سازی ،شایسته سالاری وشایسته گزینی براساس تحلیل عملکردها دانست وافزود: پرهیز از تشریفات زائد،نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن،فرهنگ خودکنترلی ونظم وانضباط اداری وتقویت همکاری های بین بخشی وبرون سازمانی ازرویکردهای اولویت دار در کمیته امداد استان زنجان است.

صفری گفت :67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان و33 درصدآن را مردان تشکیل می دهند ودربیش از 91 درصد روستاهای استان خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود که به همین منظور طی دوسال اخیر 42 تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان وسایر دستگاهها برای استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای کمک به رفع مشکلات وتسریع در امر فقر زدایی منعقد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد: عنصر اعتماد واطمینان بالاترین کار برای کارگزاران کمیته امداد است واگر این اعتماد تقویت شود مشارکت خیران در برنامه های امداد افزایش یافته وفرهنگ خیر واحسان در جامعه نهادینه می شود که با همین رویکرد در حال حاضر میانگین سرانه ایتام به 343هزار ومحسنین به 167هزارتومان رسیده است.

وی توجه به اسناد بالادستی را از مهمترین رویکردهای استان دانست وگفت:کار کمیته امداد فرهنگی است وبرای اینکه بهبود مستمر اتفاق بیفتد بایستی اموزشهای اثربخش جدی گرفته شود وبا مدیریت ونگاه جهادی وتقویت روحیه همدلی وهم افزایی در خدمت به محرومان ونیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام /ک


67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را زنان تشکیل می دهند

 

برچسب ها: کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.