معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان؛

کنکور رویدادی سرنوشت ساز است

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان در بازدید از کلاس های کنکور شهرستان دشت آزادگان، کنکور را رویدادی سرنوشت ساز عنوان کرد.

جمشید کمایی، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان در بازدید از کلاس های کنکور دشت آزادگان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلید طلایی موفقیت در کنکور، داشتن برنامه ای منسجم با کارایی بالا است و کلاس های کنکور می بایست زمینه دست یابی دانش آموز به چنین برنامه ای را فراهم نمایند.

کنکور رویدادی سرنوشت ساز است

وی اظهار داشت: در کنار مسائل آموزشی موضوعی که اهمیت کلیدی دارد بحث انگیزشی است در همین راستا ضمن دور کردن دانش آموز از شرایط ملتهب و استرس آور باید با مشاوره دقیق و واقع بینانه در مسیر حصول اهداف گام برداریم.

کمایی تصریح کرد: برگزاری این کلاس ها فرصتی مناسب برای استحصال نتایج عالی و مورد انتظار است و می بایست با بکارگیری حداکثر توان زمینه بهره مندی از این کلاس ها را فراهم نمود.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در ادامه ضمن اشاره به نگاه جدی مدیر کل نسبت به مسئله کنکور اذعان داشت: نظارت بر کیفیت کلاس ها و رصد مستمر اقدامات و نتایج حاصل شده فاکتوری لازم برای تضمین موفقیت است.

سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان ضمن تشکر از نگاه ویژه و پیگیری های مجدانه حوزه معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان به ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری کلاس ها پرداخت و از حمایت های مالی وزارت نفت و نقش ارزشمند و اهتمام خاص ساعدی، نماینده محترم مردم شریف دشت آزادگان و هویزه در تشکیل این کلاس ها تقدیر و تشکر کرد.

کنکور رویدادی سرنوشت ساز است

در پایان مرمزی، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشت آزادگان رزومه درخشان مدرسان این کلاس ها را معیار ارزشمندی برای سنجش کیفیت این کلاس ها دانست و افزود: با تمام دقت و با در نظر گرفتن تمام شرایط به گزینش این اساتید اقدام کرده ایم.

گفتنی است؛ در این بازدید ولی احمدی، رئیس اداره متوسطه نظری این اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، مرادی و سروستانی،کارشناسان آموزش متوسطه نظری این اداره کل حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس های کنکور

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.