سردار اشتری:

پلیس در شناسایی مفسدان اقتصادی نقش هوشمندانه‌ای داشته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی نقش هوشمندانه‌ای داشته است.

سردار اشتریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی اظهارکرد: ما سربازان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و ماموریت‌ها را با روحیه جهادی و انقلابی دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان، آماده‌تر از همیشه است بر لزوم اجرای ماموریت‌ها با عملکرد هوشیارانه، فعالانه و با آمادگی صددرصدی تاکید کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: برخی گروه‌های داخلی و خارجی به دنبال التهاب آفرینی در فضای جامعه و برهم زدن نظم و امنیت کشور هستند که با لطف و عنایت خداوند متعال و تدابیر حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا، همواره دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام هستند، بنابراین باید در برابر هر توطئه‌ای هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تشریح نقش سبزپوشان ناجا در مأموریت‌های مختلف به ویژه در نیمه دوم سال، بیان کرد: در مهرماه سال جاری، مطابق سنوات گذشته برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دنبال و اجرایی شد، امسال نیز شاهد بودیم مراسم هفته ناجا با شکوه و اقتدار خاصی برگزار شد و در این میان برخی رده‌های تخصصی و استان‌ها فعالیت‌های چشمگیری داشتند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی همزمان با اجرای ماموریت‌ها گفت: پیگیری اولویت‌های ماموریتی همچنان در دستور کار است.

فرمانده نیروی انتظامی به عملکرد ناجا در اربعین امسال پرداخت و بیان داشت: حدود 20 هزار نفر از نیروهای پلیس به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این مأموریت بزرگ و معنوی ایفای نقش کردند و بخشی از نیروهای ناجا بیش از یک ماه در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه حضور فعال و شبانه روزی داشتند، از طرفی قرارگاه اربعین از ماه‌ها قبل فعال شده بود.

وی افزود: همکارانم برای تسهیل تردد و امنیت زائران به خوبی ایفای نقش کردند که این موضوع، رضایت رهبری را نیز به دنبال داشت.

سردار اشتری تصریح کرد: اظهار رضایت مقام معظم رهبری از ایفای نقش ناجا در مأموریت اربعین برایمان شیرین، گوارا و باعث افتخار است.

فرمانده نیروی انتظامی به نقش پلیس در مبارزه با جرائم اقتصادی پرداخت و خاطرنشان کرد: پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی عملکرد هوشمندانه و به موقعی داشت، البته در کنار این اقدامات، در حوزه اقتصادی از سوی پلیس اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای دیگری نیز صورت گرفت و اجازه جولان به سوء استفاده کنندگان داده نشد.

وی افزود: پلیس در مدیریت تجمعات کامیون داران نیز به خوبی توانست صحنه را مدیریت کند و عملکرد هوشمندانه ای داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، تصریح کرد: هوشیاری، آمادگی و جانفشانی همکارانم حادثه تروریستی چابهار را خنثی و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار