اطفاء حریق 40 منزل مسکونی توسط آتش نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 129 مورد عملیات اطفاء حریق و 149 مورد عملیات امداد و نجات در آذر ماه سال جاری خبر داد.

‍ ‍اطفاء حریق 40 منزل مسکونی توسط آتش نشانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در آذر ماه در مجموع 129 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد 39 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 14 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 40 مورد مربوط به منازل مسکونی، 19 مورد مربوط به مراکز تجاری,2 مورد مربوط به مراکز دولتی و 7 مورد مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

وی همچنین از انجام 149 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود : از این تعداد 43 مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 17 مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، 24 مورد چیدن حلقه و قفل، 20 مورد امداد اسانسور, 21 مورد امداد تصادفات خودرویی ,4 مورد سقوط از ارتفاع, 1مورد نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری گفت : در مجموع این عملیات ها 86 نفر از شهروندان نجات یافتند، 26 نفر مجروح شدند و متاسفانه 2 نفر فوت شده اند.

وی افزود : در این مدت تعداد 3377 نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.


انتهای پیام/س

 

انجام 129 مورد عملیات اطفا حریق در آذرماه  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار