ضرورت برگزاری نمایشگاههای ویژه عرضه کالا در اردبیل

معاون امور بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: برگزاری نمایشگاههای ویژه عرضه کالا در اردبیل برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،منصور پناهی، معاون امور بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را تنظیم بازار برخی کالاهای ضروری از جمله آجیل ،خشکبار شیرینی ، شکلات ،لباس ،کیف وکفش و... و همچنین تسهیل نمودن خرید های مردمی در یک مجتمع اعلام کرد .

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های اختصاصی و تخصصی و فصلی در طول سال هدف اصلی برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دانست و گفت : در مناسبت های مختلف سال به دلیل در خواست بیش از حد و تقاضای زیاد برای عرضه برخی کالاها جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی تقویم نمایشگاهی در طول سال تنظیم و برگزار می شود.

پناهی در ادامه یادآور شد : امسال با عنایت و توجه ویژه دولت و باتوجه به شرایط حساس اقتصادی ، در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا بیشتر تاکید برفروش کالاهای اساسی مردم و توزیع این گونه کالاها با نرخ های مصوب دولتی در ایام باقی مانده از سال خواهد بود و در این راستا براساس پیش بینی های صورت گرفته از جمله اقلام مرغ ،برنج ،گوشت گرم وقرمز و گوشت منجمد گوساله بریلی و نیز گوشت منجمد مرغ در این نمایشگاه عرضه خواهد شد .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان گفت : امسال سعی شده تا در برگزاری نمایشگاه ها از عرضه کالاهای غیر مرتبط ، قاچاق ، بی کیفیت و غیر بهداشتی در سطح نمایشگاه جلوگیری شود و مصالح و منافع عموم مردم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه عرضه کالا

 

برچسب ها: نمایشگاه ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.