۲۵۰ میلیارد ریال جهت انجام زیرساخت‌های صنعت گردشگری پرداخت شده است

فرماندار زرند گفت :۲۵۰ میلیارد ریال جهت انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های لازم که صنعت گردشگری به آنها نیازمند است در قریب 70 روستا پرداخت شده است.

۲۵۰ میلیارد ریال جهت انجام زیرساخت‌های صنعت گردشگری پرداخت شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  حبیب الله خنجری فرماندار زرند در اولین نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با اشاره به اهمیت گردشگری در انتقال مفاهیم فرهنگی، تاریخی، مذهبی و اجتماعی به سایر نقاط کشور گفت: تمام تلاش خود را جهت رفع نواقص به کار خواهیم بست تا میزبانی شایسته برای تمام افرادی که زرند را به عنوان مقصد گردشگری یا مسیر عبوری انتخاب می کنند باشیم .

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افزود: تاکنون ۲۲ جشنواره از ابتدای سال درگوشه گوشه شهرستان به شکل بسیار مطلوبی برگزار شده که بنا به گزارش های رسیده این تعداد جشنواره جدای از یک رکورد بی سابقه نتایج بسیار خوبی نیز به همراه داشته که از آن جمله می توان به معرفی قابلیت‌های مناطق مختلف،شناسایی ظرفیت های جدید گردشگری، ایجاد اشتغال، مهاجرت معکوس و شور و نشاط اجتماعی و جذب سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

نماینده عالی دولت ضمن تقدیر از عوامل برگزاری هفته فرهنگی گشکاگفت:فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان های عضو به وجود آمد اما در بعد اطلاع‌رسانی ضعیف عمل شد و امیدواریم در برنامه های بعدی این نقیصه هم برطرف شود.

سید مهدی قویدل دادستان زرند هم گفت: همه ساله با فرارسیدن نوروز حجم مسافرت‌ها به شهرستان زرند بیشتر می‌شود و این فرصت مناسبی است تا از گردشگران و مسافران عبوری به عنوان سفیران فرهنگی استفاده کنیم.

وی افزود: با اینکه برخی به واسطه زمان کوتاه برای برنامه ریزی هفته گشکا اعلام می‌کردند که نمی توان برنامه را اجرا کرد اما همه دیدیم که با کیفیت خوبی این برنامه در شهرستان زرند اجرا شد که قطعا وجود همدلی و روح همکاری بین مجموعه های مختلف شهرستان در کنار خلاقیت های کمیته برگزاری در این موفقیت نقش داشته است و مطمئنم که بازخورد های بسیار خوبی نیز خواهد داشت.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی وصنایع دستی شهرستان زرند نیز با ارائه گزارشی از چگونگی اجرای هفته فرهنگی گشکا از فرماندار و دستگاه‌های اجرایی ،قضایی ، نیروی انتظامی و شهرداری زرند و اتاق اصناف تشکر کرد و گفت :برگزاری موفق این هفته حاصل همکاری و همراهی و همفکری تمام اعضا بوده است.ما با بررسی نقاط قوت و ضعف خود را برای چنین رویدادهایی در آینده آماده خواهیم کرد.

وی افزود: شهرستان زرند همچون سال گذشته به عنوان یکی از اولین شهرستان های استان است جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی را برگزار می کند و در این مدت تا شروع رسمی فعالیتها ما زمان کافی برای برنامه‌ریزی های متفاوت و جذاب را خواهیم داشت .

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت:در ایام مبارک دهه فجر تقویم ۴۰ جشنواره را رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
خرجهای مهمتری دارید
افزایش حقوق سرباز ها چی میشه؟
آخرین اخبار