مشاهده یک تکه ابر مرموز در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در کالیفرنیا + فیلم

دیده شدن یک تکه ابر مرموز در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در کالیفرنیا با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ابری عجیب و نورانی در آسمان کالیفرنیا و نزدیک یک پایگاه هوایی که به تازگی مشاهده شده، توجه بسیاری از مردم ساکن این منطقه را به خود جلب کرده است و سوال‌هایی در مورد ارتباط این پدیده با فعالیت‌های این پایگاه هوایی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کاربران اینترنتی نظر‌های مختلفی را درباره این پدیده نزدیک پایگاه هوایی وندنبرگ در ایالت کالیفرنیا اعلام کرده اند. برخی آن را ردی نورانی دانسته اند که پس از شلیک موشک بر جای می‌ماند و برخی دیگر نیز از اثر موجودات فرازمینی در این پدیده سخن گفته اند.

ساکنان شمال و جنوب کالیفرنیا تصاویر و ویدیو‌های خود را در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و حدس و گمان‌های خود را درباره علت این پدیده اعلام کردند.

- ابری عجیب هنگام شب در آسمان ناتوماس در شهر ساکرامنتو دیده شده است. ابری نورانی که حرکتی ندارد، چه می‌تواند باشد؟

- این نور در آسمان چیست؟

بسیاری از ساکنان این منطقه حلقه‌ای نورانی با دنباله‌ای از دود سبک را هنگامی مشاهده کردند که شلیک موشک «دلتای چهار» (Delta IV) در پایگاه هوایی وندنبرگ به فردای آن روز موکول شده بود.

یکی از کاربران نوشت: «من این پدیده را از روی پل مشاهده کردم. این شی از جایی خارج نشد. با سرعت زیاد به سمت زمین در حرکت بود و پشت خود ردی نورانی مانند فسفر بر جای گذاشت. نور و رد کمی بعد ناپدید شد و شیئی به زمین افتاد.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: «فکر می‌کنم که همه شما احتمالا امشب این نور عجیب را دیده باشید. تلاش می‌کنیم تا بفهمیم چه بوده است. یادتان باشد که پرتاب موشک «اسپیس ایکس» از پایگاه وندنبرگ امشب لغو شد.»

یکی از کاربران که خود را خلبان نیروی هوایی آمریکا معرفی کرده که به مدت ۱۲ سال خلبان یک هواپیمای C-۱۳۰ و کاپیتان یک هواپیمای ایرباس A۳۲۰ بوده است، احتمال شلیک موشک از این پایگاه هوایی را رد کرد و گفت: «ابتدا ماه در سمت راست یعنی در جنوب این شی قرار دارد. به این ترتیب این نور از سمت غرب به شرق حرکت کرده است. این شلیک موشک نبوده است، زیرا آن‌ها موشک‌ها را به سمت جنوب شلیک نمی‌کنند. این پدیده احتمالا یک شهاب سنگ یا ماهواره‌ای است که از مدار خود خارج شده و در نهایت منفجر شده است. بدون شک این شی یک شهاب سنگ بوده است.»

بیشترین فرضیه‌هایی که در مورد علت این پدیده مطرح شده است، موشک، شهاب سنگ و ستاره دنباله دار است.

برخی نیز بر این باور بودند که این پدیده آثاری از زباله‌های فضایی بود که پیش از فرود موشک سایوزی که روز پنجشنبه با سه فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی بر زمین نشست، انداخته شده بود.

یک کاربر نوشت: «فکر می‌کنم که این شیء زباله‌های فضایی بوده که پیش از بازگشت موشک سایوز به جو زمین در حدود ساعت بیست به وقت اقیانوس آرام انداخته شده بود. این موشک قرار بود حدود ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه امشب در قزاقستان به زمین بنشیند. این (وسط اقیانوس آرام) محل تقریبی ایستگاه فضایی بین المللی در هنگام غروب خورشید است.»

رسانه محلی Sacramento Bee نیز اعلام کرد این نور لحظاتی بعد از آنکه موشک سایوز MS-۰۹ با سه فضانورد از ایستگاه فضایی جدا شد و به سمت زمین حرکت کرد، در آسمان کالیفرنیا رؤیت شد. با این حال، هنوز روشن نیست که این مسأله بتواند چنین نوری را در آسمان کالیفرنیا ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: ابر‌های آخرالزمانی بر فراز یک دریاچه + فیلم 


انتهای پیام/
 

ابری عجیب در آسمان آمریکا + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۳ دی ۱۳۹۷
اصلا عجیب نبود.
آخرین اخبار