تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات جهانی محاسبه ذهنی با چرتکه

دو دانش آموز افتخارآفرین استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی با چرتکه، تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین تجلیل از فاطمه (هستی) میرزایی و هلیا صالح‌پور؛ دو دانش آموز افتخارآفرین چهارمحال و بختیاری در بیست و سومین دوره مسابقات جهانی محاسبه ذهنی با چرتکه (UCMAS) ۲۰۱۸، با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و خانواده‌های آنان در شهرکرد برگزار شد.

این دوره از مسابقات، با ۱۸ و ۱۹ آذر ۹۷ و با حضور بیش از ۳ هزار دانش آموز از ۴۱ کشور جهان، به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد که فاطمه (هستی) میرزایی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی از بروجن و هلیا صالح پور دانش آموز پایه سوم از شهرکرد، به ترتیب مقام‌های قهرمانی و اول رشته المنتری A را از آن خود کردند.

آموزش برنامه حساب ذهنی (UCMAS) از ۵ سال پیش در بروجن و از سال گذشته به طور رسمی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

سیستم محاسبه ذهنی (UCMAS) ترکیبی است از یک ابزار تدریس باستانی (چرتکه) با مهارت‌های مدرن آموزشی که با هماهنگی بین دو نیمکره راست و چپ مغز و استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه، باعث افزایش ظرفیت و پویایی ذهن و مهارت‌هایی مانند مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسأله و در نهایت رشد کودکان می‌شود.

این برنامه منحصر به فرد برای رشد، در سال ۱۹۹۳ توسط دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

انتهای پیام/ش

درخشش در مسابقات جهانی حساب ذهنی و چرتکه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.