ستاره تیم ملی کره جنوبی، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد

هافبک تیم ملی فوتبال کره جنوبی، ۲ بازی نخست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را از دست داد.

ستاره تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا 2019 را از دست دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت پائولو بنتو در گروه C. این مسابقات با فیلیپین، چین و قرقیزستان همگروه است و تلاش می‌کند تا به قهرمانی برسد.

ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی، سون هیونگ مین ۲۶ ساله و عضو باشگاه تاتنهام انگلیس است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های سئول - هامبورگ و بایر لورکوزن را دارد، سال ۲۰۱۵ به تاتنهام پیوست و اکنون یکی از ستاره‌های این تیم محسوب می‌شود. کره ای‌ها برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا حساب ویژه‌ای روی این بازیکن بازکردند و امیدوارند با حضور سون هیونگ مین بتوانند به قهرمانی برسند، اما مشکل اصلی چشم بادامی ها، غیبت هافبک ۲۶ ساله در ۲ بازی ابتدایی کره جنوبی است.

طبق اعلام خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، با توافقی که میان فدراسیون فوتبال کره جنوی انجام گرفت، قرار شد تا مین در ۲ بازی ابتدایی کره مقابل فیلیپین و قرقیزستان غایب باشد و پس از دیدار تیم‌های تاتنهام و منچستریونایتد در تاریخ ۱۳ ژانویه به امارات بیاید تا با صلاحدید کادرفنی در جام ملت‌های آسیا بازی کند.

مین در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های درخشانی برای تاتنهام انجام داده و در تقابل با اورتون در چارچوب هفته هجدهم لیگ انگلیس ۲ گل زد و یک پاس گل داد. همچنین او در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال کره در اندونزی حضور یافت و به مقام قهرمانی رسید تا از خدمت مقدس سربازی معاف شود.

کره جنوبی در ۲ بازی نخست که مین را در اختیار ندارد، ۱۷ دی باید با فیلیپین دیدار کند و سپس ۴ روز بعد باید رو در روی قرقیزستان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران - فلسطین/ کی روش و متحدین مقابل شیر‌های کنعان

لیست تیم ملی فوتبال سوریه برای جام ملت‌ها مشخص شد + عکس

هافبک تیم ملی به جام ملت‌های آسیا می‌رسد/ کی روش به کریمی مقابل فلسطین بازی می‌دهد؟

بی برنامگی قبل از جام ملت‌های آسیا / بدرقه معلق شد


انتهای پیام/

سون هیونگ مین 2 بازی نخست کره جنوبی در جام ملت های آسیا را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار