استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اشتغال زایی برای یک هزار نفر در بهمئی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از کارخانه لوله‎‌های بدون درز شاهد ایجاد اشتغال برای یک هزار نفردر بهمئی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، علی محمد احمدی در آئین کلنگ زنی کارخانه لوله های بدون درز بهمئی گفت: لوله‌های این کارخانه برای مصارف صنایع نفت و گاز، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها در کشور کاربرد دارد که برای احداث این کارخانه سه هزار و 420 میلیارد ریال هزینه می‌شود که سالیانه 100 هزار تن انواع لوله 2 تا 12 اینچ تولید می کند.

وی تصریح کرد: براساس انعقاد قرارداد با سرمایه گذار، این طرح اقتصادی بین 18 تا 24 ماه راه اندازی و برای یک‌هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه استان وارد مرحله‌ سازندگی شده است، گفت: علاوه بر برداشتن گام‌های بزرگی در حوزه‌های آب، برق، گاز، طرح‌های عمرانی و زیر بنایی، افزون بر 12 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه تنها در حوزه راه استان در حال سرمایه گذاری داریم.

احمدی با اشاره به اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار و اشتغالزایی از اولویت‌های مهم استان است، خاطرنشان کرد: داشتن اراده قوی مدیران در توجه ویژه به پروژه‌ها و تسریع در روند اجرای طرح‌ها ضروری است.

وی بیان کرد: تسهیل گری برای اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران و توجه ویژه به بخش خصوصی در دستور کار مدیران استان قرار گرفته است.

احمدی ابراز کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف بوده با اراده قوی و عزمی جدی موانع و مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری را برطرف نموده و همه امکانات برای ورود امن سرمایه گذاران را فراهم سازند.

استاندار خاطرنشان کرد: زاگرس رنگین کمانی از ظرفیت‌ها، داشته‌ها و پتانسیل‌ها بوده و همه ما باید با تمام توان سعی در عمران و آبادانی نقطه به نقطه آن داشته باشیم.

احمدی به همه مدیران تاکید کرد که همراهی همیشگی، تسهیل گری مداوم و با شفاف سازی در روند اجرای طرح‌ها و فراهم نمودن زمینه ورود امن سرمایه گذاران مهمترین خواسته‌ها برای توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی از همه بزرگان، معتمدین، ریش سفیدان و سیاسیون در استان خواست با دلسوزی و همراهی برای توسعه و آبادانی هرجه بیشتر کهگیلویه وبویراحمد در کنار مدیران باشند و با تمام توان کمک کنند.

 انتهای پیام/غ

 کلنگ زنی کارخانه تولید لوله های بدون مرز در بهمئی

برچسب ها: اشتغال ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.