فرماندار کهگیلویه:

بخشودگی جرایم وام های بانکی در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت :بخشودگی جرایم و دیرکرد و نیز سررسید آن‌ها از اول مهرماه ۹۶ تا پایان سال 97 ، به کشاورزان اطلاع داده شود تا نسبت به بروز نمودن پرونده خود در بانک‌ها اقدام کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، جعفر نیکبخت در نشست کارگروه استمهال بدهی بانکی کشاورزان توجه ویژه به کشاورزان را ضروری دانست و گفت: باید در این زمینه از تسهیلات بانکی نهایت استفاده شود و ضمن اولویت دانستن جذب اعتبارات، نباید اعتبارات بازگشتی داشته باشیم.

فرماندار کهگیلویه افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور مبنی بر بخشودگی جرایم و دیرکرد و نیز سررسید آن‌ها از اول مهرماه ۹۶ تا پایان سال 97 ، این موضوع به کشاورزان اطلاع داده شود تا نسبت به بروز نمودن پرونده خود در بانک‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار هکتار از مزارع شهرستان به صورت دیم کشت می‌شود گفت : به علت مشکلات موجود در بخش کشاورزی ، جمعیت زیادی از مردم مهاجرت کرده که سیاست دولت، اشتغالزایی و تولید است و ما باید با سیاست های تشویقی از مهاجرت مردم جلوگیری کنیم.

نیکبخت افزود : از مدیران بانک ‌ها درخواست می کنیم در اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم از قشر ضعیف کشاورز حمایت کنند.
فرماندار کهگیلویه گفت : کشاورزانی که سر رسید تسهیلات آنها از اول مهرماه سال 96 تا پایان سال 97 است ، می توانند به بانک های عاملی که تسهیلات خود را دریافت کرده اند ، مراجعه کنند تا از بخشودگی سود و جرایم تسهیلات برخوردار و با تشکیل پرونده مجدد اصل تسهیلات کشاورزی خود را سه سال دیگر نیز تمدید کنند .

نیکبخت افزود : در این زمینه بخشداران ، دهیاران ، ادارات جهاد کشاورزی و بانک ها برای اطلاع رسانی به کشاورزان اقدام کنند .

 انتهای پیام/غ

بخشودگی جرائم و دیرکرد وام ها بانکی 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.