کندی تردد در محور‌های پونل و اسالم به خلخال

رئیس پلیس راه گیلان گفت: تردد در ۲ محورپونل و اسالم به خلخال به علت بارش پراکنده برف به کندی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان گفت: در محور‌های پونل و اسالم به خلخال به علت بارش پراکنده برف تردد به کندی صورت می‌گیردو رانندگان برای تردد در این محور‌ها به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

وی به بارش برف در مناطق کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: شهروندان و مسافران تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنندو رانندگان قبل از تردد در این محور‌ها تجهیزات خودشان را کنترل کنندو با احتیاط بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان به جز محور‌های پونل و اسالم به خلخال عادی و روان است.

سرهنگ حسین محمد پور با بیان اینکه، در شبانه روز گذشته ۷ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است، افزود: بر اثر این سوانح جاده‌ای ۹ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه، بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است، گفت : رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

تردد در محور پونل و اسالم به خلخال به علت بارش پراکنده برف به کندی صورت می گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.