جانشین پلیس راه گیلان:

استفاده از پل های هوایی برای عبور و مرور آمار تصادف های جاده ای را تا حد چشمگیری کاهش می دهد/۳۰ مصدوم سوانح جاده‌ای در شبانه روز گذشته

جانشین پلیس راه گیلان گفت: برای کاهش مصدومان و کشته شدگان تصادف‌های جاده ای، عابران پیاده از پل‌های هوایی برای عبور و مرور استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۳۰ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی افزود: تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم و عدم توجه به جلو از عوامل این تصادف‌ها بوده است.

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه، عابران پیاده سهم زیادی در آمار تصادف‌ها در استان را دارند، گفت: عابران پیاده برای جلوگیری از سوانح جاده‌ای از پل‌های هوایی برای عبور و مرور استفاده کنند.

سرهنگ جابر صفاری افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

وی از مسدود بودن محور پونل به خلخال خبر داد و گفت:این محور با وجود تلاش‌های راهداری، اما به علت ریزش و رانش مجدد همچنان مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال تردد کنند.

جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه، در این مدت تصادف منجر به مرگ در جاده‌های استان رخ نداده است، افزود: رانندگان می توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

عابران پیاده در جاده‌ها از پل‌های هوایی برای عبور و مرور استفاده کنند

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.