مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

ابلاغ مدیر ضبط کننده فیلم از ۲ دانش‌آموز در مشهد لغو شد

مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی گفت:با افرادی که در انتشار این کلیپ در فضای مجازی نقش داشته‌اند، قطعا با جدیت برخورد می‌شود.

ابلاغ مدیر ضبط کننده فیلم از ۲ دانش‌آموز در مشهد لغو شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی با اشاره به فیلم منتشر شده از دو دانش‌آموز در یکی از مدارس حاشیه شهر مشهد گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی توسط مدیر یک مدرسه ابتدایی در حاشیه شهر مشهد ضبط شده که پس از بررسی، ابلاغ مدیر این واحد آموزشی لغو و به‌هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد.

وی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته که اقدام خلاف مقررات و دور از شئونات معلمی و اخلاقی را توسط مدیر مدرسه تایید می‌کرد، تصمیم گرفته شد ابلاغ مدیر این واحد آموزشی لغو و مدیر مدرسه به‌هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش استان معرفی شود.

مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی با بیان اینکه هیأت حل اختلاف در چهارچوب مقررات و ضوابط پرونده این مدیر مدرسه را بررسی می‌کند، گفت:در صورتی که تحقیقات نشان دهد، فرد یا افراد دیگری در مدرسه در فیلمبرداری و انتشار این کلیپ نامناسب در فضای مجازی نقش داشته‌اند، قطعا با جدیت برخورد می‌شود.

خدابنده افزود: مدیر مدرسه متخلف از آموزش و پرورش اخراج نمی‌شود، اما دیگر مدیر مدرسه نیست و اینکه به‌کلاس یا مدرسه دیگری منتقل شود، بستگی به رأی هیأت حل اختلاف دارد.

انتهای پیام/ج.ر
 

مدیر مدرسه متخلف از آموزش و پرورش اخراج نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.