زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در کارخانه نساجی بردسکن فراهم شد

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و بهره برداری از کارخانه نساجی بردسکن، زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن در بازدید از معدن مس کومه پارس و کارخانه نساجی گفت: طرح اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به دو واحد تولیدی مس و نساجی در بردسکن در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی وحمایت ازتولید و اشتغال است که با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال قریب ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی فاز۵ این پروژه نیاز به اعتبار لازم می‌باشد که با تکمیل آن زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر دیگر نیز فراهم می‌شود.

سرپرست فرمانداریبردسکن با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های این کارخانه تولید داخل است گفت:این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه بهره برداری از معادن مس درمنطقه است.

قاسم پور افزود: با رایزنی انجام شده با مونسان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی مقرر شد ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه و ایجاد فاز ۵ کارخانه کومه معدن پارس از محل بانک ملی اختصاص یابد.

در ادامه از کارخانه نساجی مدرس بردسکن بازدید به عمل آمد و پیگیری لازم جهت اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای فاز دوم نساجی مدرس که در دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب با افزایش بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال به بهره برداری خواهد رسید اختصاص یافت.

انتهای پیام//آ. ح


معدن مس کومه بردسکن از بزرگترین شرکت های بهره برداری از معادن مس در منطقه است

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.